Blogia
Beauty & Make Up

CORRECCIONS DE MAQUILLATGE

COM CAMUFLAR GRANETS, TAQUES I "OJERAS"

 

Aquí us explico el meu sistema per camuflar tot allò que no hauria de veure's en el cutis. Hi ha molta gent que fa servir únicament un corrector claret per camuflar totes les cosetes de la cara, està molt bé. Si busques més precisió llavors recomano una paleta correctora que tingui 3 o 4 colors diferents. A Sephora en venen una de 4 colors i jo tinc una de essence (podeu trobar aquesta marca al Shlecker i a algunes perfumeries) que em va costar sobre els 2 euros crec.

Corrector verd--> tapa imperfeccions de color vermell. Granets, aranyes vasculars i les aletes del nas (jo les tinc vermelletes a l'hivern ^-^!).

Corrector salmó--> tapa imperfeccions liles. Bàsicament les maleïdes "ojeras" molt fosques per les que en tenim.

Corrector groc--> tapa imperfeccions blavoses. Per ojeras més suaus.

Corrector beige--> taquetes marrons.

En el cas de les ojeras jo després de posar el corrector salmó aplico el meu corrector normal, el de color carn.

Evidentment, no acostumo a fer servir aquest sistema cada dia pq estaria una hora davant el mirall però per una ocasió especial, m'entretinc una miqueta i quedes divinadelamuerte. O...si un dia tinc un granet que és un cante si que faig servir el corrector verd. Evidentment totes questes correccions s'han d'aplicar abans de la base de maquillatge!! Que sinó sembles un Picasso. Un cop apliques la base es difumina i homgenitza tot...i quedes moníssima.

Preguntes o idees posts aquí assota!

Besikosssssssss


*S*

1 comentario

Laia -

Hola *S*!
Ui, però parles de 4 colors i al producte de la foto només n'hi ha 3.
Ai l'as!


Laia