Blogia
Beauty & Make Up

SOBRE L'OLI D'AMETLLES DOLCES

SOBRE L'OLI D'AMETLLES DOLCES

UN BÀSIC DE LA COSMÈTICA NATURAL

Avui us vull parlar d'aquest producte, l'oli d'ametlles dolces, un producte que crec que és imprescindible tenir en tot lavabo "que se precie".

Jo porto fent servir aquest oli natural des de fa temps però la setmana passada, parlant amb unes companyes de feina, em van descobrir un nou us del que m'he quedat amb la boca oberta. A continuació us explico les aplicacions que jo li dono, evidentment hi ha gent que ho fa servir per altres coses, però us explico com m'apanyo jo.

ON i COM COMPRAR-HO

- A herbolaris principalment, tot i que ara hi ha moltes marques de drogueria que el comercialitzen. També el podeu trobar en para-farmàcies.

- Recomano que us el compreu "pur", és a dir, que no tingui més ingredients que no siguin l'oli pròpiament dit.

- Jo en faig servir un de Dermontura, cosmètics Santiveri, que té una puresa 100% i com que el tinc molt a l'abast doncs em va molt bé, suposo que deuen haver-hi mil marques més.

PROPIETATS

Hidratant, suavitzant, desinflamant, nutritiu i molt ric en vitamines A, B i E.

APLICACIONS QUE JO LI DONO

- Com a crema hidratant corporal quan surto de la dutxa, com un "oli de bebè". Evita l'aparició d'estrías i pell de cocodril a les cames.

- Com a mascarilla nutritiva per a les puntes obertes del cabell. Durant el cap de setmana, que és quan tenim temps, m'ho aplico a les puntes (cabell sec) ho deixo actuar unes hores i ho retiro a la dutxa amb el xampú normal. Queda el cabell molt i molt sedós.

- Com a ingredient de mascarilles facials casolanes. El poso en 1000 i una receptes, ja us en posaré alguna en properes entrades.


NOVA APLICACIÓ QUE M'HAN ENSENYAT

¡Com a desmaquillant d'ulls! Si us pinteu els ulls i els teniu molt sensibles i tots els desmaquillants us piquen (com és el meus cas)...nenes, aquesta és la solució definitiva. Agafeu un cotó desmaquillant el mulleu una mica amb aigua i li poseu unes gotetes d'aquest oli, i al lío! Us desmaquilleu els ulls...que és un passada. Molt i molt bé. A més aquest oli cuida les pestanyes i les manté ben sedoses i nodrides. En el meu cas no ho faig servir per tooota la cara pq és massa greixos, però pels ulls ho trobo ideal.

I voslatres, el coneixeu? Com el feu servir??

Idees, dubtes o suggeriments....aquí assota!!!!!

Petoneeeeets presumideessss!!

*S*

2 comentarios

Imma Sahuquillo -

Hola, felicitats pel teu blog, jo el oli d'ametlles el faig servir com a oli hidratant per la cara, per que les altres cremes que he utilitzat i provat si les faig servir dos dies seguits em surten ple de granets tipus acné i amb aquest oli la pell em queda estupenda, gens greixosa i sense aquest antiestetic inconvenient.

andreaa* -

ara aniré a l'shleker aviam si en tenen i alguna altre botiga d'aqui al poble... estic massa nerviosa per esperar a demà, d'aqui poc em tallen la melena i m'agradaría vere-ho amb l'efecte de l'oli.... espero tambe que no sigui massa car :s
quan ho hagi provat posaré si és tan maravellós el resultat ^^ espertant lo de les bosses als ulls jiji^^ un petonas i gràcies per compartir els teus trucs de bellesa, ets genial!