Blogia
Beauty & Make Up

ACEITE DE ROSA MOSQUETA

ACEITE DE ROSA MOSQUETA

EL MEU TRACTAMENT VIP PER A PRIMERES ARRUGUETES, ESTRÍAS, MARQUES DE GRANETS I CIA.

Hola a totes!! Guapes més que guapes!! Que tal el pont??? Avui us porto una petita ressenya de la que ja he parlat amb moltes amigues i totes hem arribat a la mateixa conclusió: l'oli de rosa mosqueta és la bomba!

Què és?

És l'oli d'un arbust de propietats miraculoses, de fet, és reconegut que és un dels regeneradors epidèrmics naturals més potents que hi ha. Té mil propietats, us en dic algunes de les més interessants:

- Com que és un potentíssim regenerador cel·lular nodreix la pell fent baixar VISIBLEMENT les arruguetes.

- És un potentíssim cicatritzant: per a marques d'acné, alguna ferideta, cicatriu d'alguna cirurgia (evita l'aparició de  queloide)...

- Ajuda a recuperar la pell de cremades solars (i de tubs d'escapament de motos...).

- Redueix les taquetes de la pell.

- Ajuda a evitar l'extensió i aparició de les estrías (en la seva fase incipient, quan encara son roses...si ja son velles...nanai de nai...). Això és molt interessant per a les panxes de les prenyades.

Com ho faig servir jo

Jo en faig servir un pur de Dermonatura, els cosmètics de Santiveri, perquè el tinc molt a l'abast però n'hi haurà mil i una presentacions al mercat.

Jo l'utilizo per la nit com a contorn d'ulls i llavis. També el faig servir si tinc alguna marca d'un granet i si un dia em noto la pell molt seca me l'aplico per tota la cara al vespre. També l'aplico a les zones que tinc propenses a tenir estrías.

Sempre ho aplico per la nit, mai durant el dia pq és, com el seu nom diu, un oli i...no voldria ser el paradigma femení de Coipesol.

Quina quantitat?

Amb una MINI-GOTA. Menys que mitja culleradeta de cafè. Moooooolt poquet. Cunde que dona gust.

Inconvenients:

- És una mica car (crec que ronda els 15 euros) però és que et dura moltíssim. Així que a mi em surt molt i molt a compte.

- No fa bona olor...no fa peste però no fa olor a Rosa...:S

Bueno doncs això és tot, espero que proveu aquest tresor 100% natural...i ja veureu els canvis boniques.

Per cert:

- Ho podeu comprar a herbolaris i farmàcies.

- Properes entrades: maquillatge per nadal, cap d'any i ulls pin-up! Si teniu més peticions ja sabeu!

Idees, dubtes o suggeriments aquí mateix!!

Un petonet presumideeeeees i ànims que demà ja és dijous!!

*S*

 

 

0 comentarios