Blogia
Beauty & Make Up

E.L.F una marca que ha revolucionat el maquillatge

E.L.F una marca que ha revolucionat el maquillatge

E.L.F: eyes lip face. Una marca d'alta gamma a preus low cost.

Avui, a les portes de nadal i amb un fred de dimonis, no tenia previst escriure perquè tinc LA GRIP. Peeeeeeeeeeerò entre espidifen i flumil he decidit consultar el meu correu i he llegit una noticia que m'ha esgarrifat...més endavant desvetllaré la noticia en qüestió...de moment us haureu de llegir tot aquest palique.

Al lío: avui us vull parlar d'una marca de maquillatge que s'està posant molt i molt de moda per Internet. Es diu E.L.F (eyes lip face), només la venen per Internet, i per això és mooooooolt més barata que qualsevol altra que s'hagi de publicitar, distribuir, mantenir botigues, etc...

Aquesta entrada seria llarguíssima però no us vull aburrir així que intentaré ser breu. Vaig comprar-me fa cosa de 3 o 4 setmanes, ara no ho recordo, unes quantes cosetes a la web a veure que tal i ara que ja ho he provat tot us haig de dir que és una meravella.

Té dues gammes: la normal (que el packagin és una mica de nyigui nyogui plasticurri) i la gamma studio (és la gamma professional i és una passada).

Jo vaig comprar de les dues gammes i us recomano 100% la studio, és a dir, la professional, pq la normal és una mica cutrilla. Els preus de tots els productes de la gamma normal van entre 1,5 i 3 euros i els de la studio entre 3,5 i 5 euros. Una ganga nenes.

A la foto surten totes les cosetes que m'he comprat.

Coses que mereixen molt la pena:

ELS PINZELLS DE LA GAMMA STUDIO: res a envejar als de MAC. Una passada nenes.

ELS POLVOS HIGH DEFINITION POWDER DE LA GAMMA STUDIO: polvos per aplicar al final del maquillatge com a toque final "piel porcelana". Un 10.

EL EYELINER DE LA GAMMA NORMAL: un 10.

ELS LLAPIS D'ULLS DE LA GAMMA NORMAL: increïbles boniques!!!

Coses normals:

LES OMBRES D'ULLS DE LA GAMMA STUDIO: s'assemblen molt a les de mercadona així que no son la bomba però no son dolentíssimes i valen igual que les del mercadona.

ELS PINZELLS DE LA GAMMA NORMAL: no estan malament per començar però recomano per una mica més 100% els STUDIO.

Coses que no recomano:

ELS ALL COVER STICK: és un producte que no surt a la foto que em vaig comprar fa cosa d'un any a través d'una altra web i em van semblar una caca. Son uns múltiples que no els recomano gens. En general, la única cosa que no us recomano son les coses amb textura cremosa (pq fan olor molt forta a taronja...puajjjj...i les trobo una mica greixoses).

Però a part d'aquest petit inconvenient és una marca INCREÏBLE.

Per tota aquesta compra em vaig gastar unes 45 lliures...imagineuuuuu!!! Amb 45 lliures no et compres ni un pinzell de MAC!!!

INFORMACIÓ:

On es compra?

A la web anglesa:

www.eyeslipface.co.uk

Hi ha una web espanyola però és fataaaaal. No tenen res de res, son uns careros i bueno bueno un 0 patatero. Molt millor a la web anglesa. De totes maneres us deixo també l'espanyola:

www.elfcosmeticos.es

Els gastos d'enviament son unes 3-4 lliures (no arriba als 5 euros) i és per correu certificat!!).

I ara la noticia horrible: LA WEB ANGLESA DEIXA DE DISTRIBUIR A ESPANYA A PARTIR DEL GENER DE 2011, NOMÉS HO PODREM FER A TRAVES DE L'ESPANYOLA, ON NO PODREU COMPRAR CAP DELS PINZELLS QUE ENSENYO A LA FOTO, PER EXEMPLE, NI ELS POLVOS, NI REEEEEEES!!! AIXÒ ÉS UN DRAMA!! AIXÍ QUE SI VOLEU PROVAR COSETES TENIU TEMPS FINS LA NIT DE CAP D'ANY.

Bueno les meves defenses ja protesten vaig a prendre una bona infusió i a dormir!!!

Un petoneeeet molt gran presumides i precioses!!!!

Dubtes, idees, aclariments i suggeriments aquí mateix!

*S*

0 comentarios