Blogia
Beauty & Make Up

LASH QUEEN FELINE BLACKS

LASH QUEEN FELINE BLACKS

EL RÍMEL DEFINITIU

Hola cuquiiiiiiis!!! Sabeu què?? Avui és divendres!!! Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeooo!!! Hip Hip hurray!! I ara anem a lo anem, el rímel definitiu de la vida total.  Les que seguiu el blog des de la seva creació recordareu ( o no) que ja fa un any vaig fer una entrada sobre el rímel que estava fent servir en aquell moment (si no ho recordeu o no ho veu llegir...podeu tornar a consultar l’entrada aquí). Doncs bé, un any més tard us porto una nova proposta. Cordeu-vos els cinturons de seguretat perquè després de conèixer aquest màster rímel no podreu viure sense ell.

Les makeup addictes segur que n’heu sentit a parlar d’ell i les que us interessa el mundillu però mai no sabeu que comprar, aneu fent calaix perquè aquesta és una inversió de futur. Es tracta del rímel de Helena RubinsteinLash Queen Feline Blacks” considerat pels gurus de la bellesa com un dels millor del mercat.

Tinc la enooooorme sort de que m’han regalat fa molt poquet aquest bombó i l’he estat provant (val a dir que l’havia provat ja fa temps...però no el recordava tan màster guai). I aquí us deixo la meva opinió resumida i breu que no em vull enrotllar molt.

  1. Arrissa i allarga les pestanyes moltíssim. MOOOOOLT!!!!
  2. Deixa 0, però quan dic 0 dic 0, pegotes. NI UN GRUMOLL (coincidireu amb mi que és un horror total tenir grumolls a les pestanyes).
  3. Separa les pestanyes amb precisió mil·limètrica, per lo que no us passarà lo típic de que la màscara us agrupa 10 pestanyes en una...puaj. Odio quan em passa això.
  4. Dura toooooot el dia. Us ho asseguro. Jo acostumo a tenir jornades llarguetes,  sempre viatjo en transport públic en hora punta...i si, aguanta.
  5. Tot i que no és waterproof és molt repel·lent a  l‘aigua així que les que treballem davant l’ordinador i ens ploren molt els ulls no hem de patir per acabar la jornada com un Walking Dead.
  6. El packaging és moníssim!!! De Leopardooooooo!!! Jojojojo!!!

Peeeeeeeeeeeerò hi ha un petit i a la vegada enorme inconvenient...no podia ser perfecte. I el inconvenient és (trtrtrtrtrtrt –soroll de timbals-trtrtrtrtrtrtrt): el preu.

Val molta pasta! Cagundéu! Als vols dels 30-35 euros. Ufff, ho sé. Fa mal gastar-se tant en un rímel peeeeeeeeeeeeeeerò hi ha tres solucions:

  1. Ho poseu a la vostra wishlist ara que ve nadal i us ho feu regalar pel churri, mama, papi, tete o qui vulgui que sigui que us regali coses.
  2. Estalvieu 10 euros a la setmana i en menys d’un mes serà vostre.
  3. Us compreu un pack d’edició limitada que inclou a més del rímel, el llapis d’ulls negre de la mateixa gama i que val tot plegat: menys de 30 euros!!! Si, si les dos coses! El tema és que al ser d’edició limitada s’esgotarà ràpidament però busqueu a perfumeries normals que segur que encara ho tenen. El pack que em van regalar a mi el van comprar a les perfumeries BLAU. Així que doneu-vos pressa monades!!

On podeu comprar Helena Rubinstein?? Suposo que a molts llocs però segur, segur a  Perfumeries Blau, Sephora i El Corte Inglés. Online i amb enviament gratis ho podeu comprar aquí.

Res més a dir. Si necessiteu informació més acurada sobre el tema no dubteu en demanar-la!!  Que passeu un cap de setmana divertit, relaxat, bonic i fantàstic a parts iguals. Petoneeeeets!!!!

Dubtes, Idees i Suggeriments, aquí mateix!!

*S*

2 comentarios

*S* -

Hola Andrea!! Moltes gràcies per comentar! Justament el de Maybelline és dels que m'és m'agradan amb relació qualitat preu però té els inconvenients que compartim. Si busques un amb bona relació qualitat preu prova el " False Lash Efects" de Max Factor que val uns 11 euros...i si estalvies una miqueta o ho demanes per Nadal llavors no et perdis el Lash Queen!! petonets presumidaaaa!! ;)

andreea* -

Hola:)
He de dir que m'ha agradat molt aquest blog bàsicament perquè tractes temes interessants per a nosaltres i que pot servir d'ajuda per productes de cosmètica etc.
A mesura que he anat llegint m'he anat identificant amb el rimmel que faig servir ara, per una banda és millor (preu) però per l'altre no tant.
El rimmel de la marca maybelline (the colossal volum express, color groc per fora) val aproximadament 11 € si no m'equivoco, però el problema que té es que pels que tenim pestanyes llargues clar, després ja se't fan encara més llargues, negres i estan super ben separades, però pels que no costa de que es veigui molt, però bueno, també és cosa de qualitat el que has publicat tu ja es veu que es molt més bo. Aviam quan se'm acabi aquest em miraré el Lash queen:)

una abraçada*