Blogia
Beauty & Make Up

KERATINA LÍQUIDA STYLIUS : UN TIMO!

KERATINA LÍQUIDA STYLIUS : UN TIMO!

Que tal estem senyoresss!!! Doncs jo la mar de contenta si no fos perquè... m’han timat. Si, si, si!!! D’acord, m’han timat 2 euros i pico... però fa mal igual, que jo em 2 euros faig miracles i, renoi, sóc catalana, aquestes no m’agraden!! De què estic parlant?? Doncs del producte “miracle” per als cabells de Mercadona:  Keratina Líquida de la línia de productes de cabell Stylius.

2 EUROS I PICO A LA BROSSA

Imagino que totes sabeu que la keratina s’està posant més de moda que Lady Gaga, especialment els tractaments de keratina per als cabells: que si els allisats brasilers, que si les mascarilles reparadores... tot un ventall de possibilitats. Total que jo tinc una melena molt llarga per lo que em preocupa molt tenir el cabell brillant i ben pentinadet (cosa que per cert no aconsegueixo MAI... aniré amb el rimel impecable però més despentinada que una bruixa... amb això sóc un desastre total). En fi que en el meu propòsit per lluir els cabells  “a lo pelo pantene” vaig pensar en fer-me un tractament de keratina en una perruqueria... però OMG!! Són carísisisisisisisisims... i el lloguer es fa difícil de pagar senyores! Així que vaig passar al plan B que era comprar-me productes amb keratina i fer-ho a casa jo mateixa.  La meva sorpresa va ser que els productes amb keratina, de bona qualitat, també eren caríssims així que vaig passar al plan C que era anar a productes amb bona relació qualitat preu com son els de la línia Stylius de Mercadona, amb els que fins al moment, tenia molt bona experiència. De fet faig servir el xampú i suavitzant per a cabell lis i m’encanten!!Mmmm!!! I fan molt bona olor!!

Bueno pues em vaig calçar les botes i vaig anar xino xano a Mercadona a veure que m’oferia... i allí, davant meu veig per dos euros i poc un spray per a cabells de keratina líquida...  i evidentment per dos euros i poc vaig fer “venacapacá!!”. Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeé!

EL TIMO

Segons les instruccions has de pulveritzar el líquid pels cabells mullats després de rentar-los i assecar-los amb assecador per ajudar a fixar millor el producte. Bueno doncs he estat fent això un parell de setmanes i ha sigut un fracàs total.

  1. El cabell sembla com brut.
  2. No només sembla brut sinó que a més s’emmerda en menys un dia.
  3. Al tacte és poc sedós.
  4. No em confereix l’efecte “melena al vent” que busco. És a dir, m’agrada que els cabells es moguin amb naturalitat no com un mazacote, en bloc.
  5. Lluny de fer brillar més els cabells els “opaqueix (del verb opaquejar: que es torna opac)” que és un content.
  6. No m’agrada la olooooooor!!! I a mi m’encanta que els cabells facin olor a flors!!!No a típex!!!!!

Dit això haig de fer 3 consideracions oportunes:

-        És possible que a tu et funcioni, aquesta opinió és absolutament personal.

-        La majoria de coses de Stylius les recomano (...però aquesta no).

-        En breu faré una entrada d’un producte que SI val la pena tenir! És la bomba!                                                                                                                                                          

Buenooooo pues ja sabeu... aquesta és la meva opinió sobre aquest producte. Només afegir que la keratina que ara és trendy total també la incorporen a cremes facials (per a les arrugues) i a la nutricosmètica... vamos en la sopa! Si necessiteu més informació sobre keratina, cabells, tractaments per a cabells o el que sigui ja sabeu boniques!!! Petoneeeeeeeeeeeets!!!! ^-^ !!!!!

Dubtes, idees i suggeriments, aquí mateix!!

*S*

8 comentarios

*S* -

Post de keratina en marxa! Aviat el publicaré! Doncs si noia els preus depenen molt del que et vulguis fer... però un "allisat brasiler" pot costar entre 150 i 300 euros! Tot i que per Groupalia i aquest tipus de portals ho pots trobar fins a 80 euros! Mereixen la pena aquestes ofertes! Petonets bufona!

*L.H* -

Merci per l'entrada! jo també estaba pensant en fer-me un tractament de queratina a una pelu però no sabia que fossin tan cars :s. Agrairé un post en que parlis de la queratina perquè sincerament no tinc molta idea, però està molt de moda! petonets *S* :)

*S* -

No et preocupis G.U arra!! Aviat faré una entrada sobre com aconseguir una melena amb fish flavour!! Petons marranota!

G.U. arra acabada -

mmmm amb lo excitant que arriba a ser una melena ben greixosa amb olor de mitjons.....

*S* -

Vaja home! Quina llàstima! investigarem fins trobar els millors productes... i baratets!! Ptnts presumida!

Amarilli, Mia Bella -

Jo no tornaré a comprar res de Stylius, tot m'ha anat entre mal i fatal.

*S* -

Prenc nota bufona!!! Merci pel consell!! :)

Anna -

A mi també em van timar amb la keratina, la tinc al lavabo i no se que fer amb ella! Ara estic acabant un bifasic per "cabellos dañados" també de l' stylus i un altre timo (em nego a tirarlo a la basura, així que m'ho aplico la nit que m'he de rentar al dia següent). No ho compris mai!!! T'el deixa brut, opac... bueno igual que el que expliques de la keratina!

Petons "S"!!!!