Blogia
Beauty & Make Up

SOS PETITS DESASTRES

SOS PETITS DESASTRES

TRUCS PER SOLUCIONAR PETITS DESASTRES AMB EL MAKEUP... I MÉS!

Senyores... estic de vacances! Perdoneu però algú ho havia de dir. A les que també esteu de vacances ¡enhorabona! I a les que no... ànims campiones!!! Sigui quina sigui la vostra situació intentaré distreure-us una estoneta amb noves entrades a presumides. Avui toca parlar sobre els desastres que no tenen remei: rimel corregut, granet inoportú, granet inoportú que ens hem tocat i ha sortit marca, brillos a la cara inesperats... així doncs, al lio!

 

1. M’ESTIC MAQUILLANT, M’ESTÀ QUEDANT GENIAL I...UPS! SE M’HA ANAT EL PINZELL DEL RÍMEL I M’HE EMPASTIFAT TOT L’ULL. Primer de tot calma. No embogeixis i comences a tocar-ho tot. Continua pintan-te la resta de la cara i deixa que s’assequi. Això és VIP: si ho toques quan encara està humit és quan ve el desastre. Un cop sec, amb una espongeta neta de les que et venen per posar ombra d’ulls "borra" suaument el desperfecte. Aplica el producte malmès again i llesta!De veritat que és increïble lo bé que funciona això!!!

2. TINC UN SOPAR ESPECIAL I NO VULL QUE EM SURTIN BRILLOS A LA CARA. Porta sempre en el necesser del bolso "papelillos matificantes", en vaig parlar al respecte en aquesta entrada. Pressiona amb els papelillos a les zones amb brillos i lluiràs com recent pintada.

3. M’HA SORTIT UN GRANET PRECISAMENT AVUI QUE TINC UNA CITA AMB HUGH JACKMAN. A Aquest respecte haig de dir dues coses: si estàs sopant amb un home i et diu "t’ha sortit un granet aquí" agafa les coses, fuig i no tornis a quedar amb ell mai més. La segona cosa és que si vols dissimular el granet tapa’l amb corrector de color verd i després aplica la base de maquillatge pel damunt. Si vols saber més sobre com fer correccions amb els diferents correctors llegeix això.

4. M’HA SORTIT UN GRANET... I L’HE TOCAT. Si no pots resistir tocar els granets fes-ho sempre amb les mans ben netes, jo personalment em pulveritzo una barreja d’aigua mineral i alcohol abans de fer-ho... i entre granet i granet em pulveritzo la barreja de nou. Així no "escampo el virus". Quan el mal ja estigui fet aplica cada nit unes gotetes d’oli de rosa mosqueta sobre la ferida fins que es curi del tot, i ja veuràs com no quedarà marca.

5. VULL PORTAR ELS LLAVIS BEN PINTATS PERÒ A LES 2 HORES "M’HE MENJAT" TOT EL PRODUCTE. Quan hagis acabat de pintar-te els llavis aplica-hi pel damunt un glassó de gel mullat durant uns 30 segons. El producte quedarà ben fixat i no et tacarà les dents.

6. M’HE DESPERTAT AMB ELS ULLS TAN INFLATS QUE SEMBLO JAVA THE HUTT. Per això hi ha mil trucs, en una ocasió ja us vaig parlar de la "camamilla en tupper". Una de les coses que he descobert (una mica tard) i que funciona realment bé és: omplir la pica d’aigua gelada i fer 3 capbussades de 20 segons cadascuna. Després em prenc un cafè i llesta. Lo del cafè no és broma, la cafeïna ajuda a descongestionar les bosses dels ulls.

Coneixeu trucs antidesastres? Necessiteu més idees... per resoldre "petits percances"? Ja sabeu, no dubteu en comentar! Res més per avui bufones!!! Bona entrada de festes!!!! Mimitooooooooooooos cuquesssss!!!!!!

¡¡¡¡¡Per cert!!!!! si voleu comprar maquillatge de la marca E.L.F (en vaig parlar fa molt de temps quan ho comprava a UK, ara es pot comprar directament a Espanya: aquí hi ha la meva opinió), heu de saber que fins al 29 de desembre per una comanda superior als 25 euros l’enviament és gratuït si introduïu el codi: ENVGRA91211.

Dubtes, idees i suggeriments aquí mateix.

*S*

 

2 comentarios

*S* -

Merci bonica ^-^!!

Anna -

Perfecte m'encanta massa!!! :D :D