Blogia
Beauty & Make Up

JA TINC LA MEVA GLOSSYBOX

JA TINC LA MEVA GLOSSYBOX

DIVINE BOX!!!!!

Cuquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!! Oeoeoeoeoeoeoeoeoe!! Estic com una nena amb sabates noves!!!Purqué?? Perquè ja la tenim aquí!!!Wellcome home petita caixa deliciosa!!!!!!!!!!!!!!

Recordeu la primera entrada de la nova temporada sobre les Glossybox?? (en cas negatiu recorda-ho aquí). Doncs ja m’ha arribat la del mes de desembre!! Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! Però quina ilu!!! Només tenir la caixa he fet fotos de tot el procés d’obertura per compartir-ho pas a pas amb vosaltres. Com que no vull fer molt pesat aquest post aniré a per feina i us resumeixo l’experiència:

  1. Entrega en 5 dies des que ho vaig demanar (i ho vaig demanar a finals de mes).
  2. Increïblement ben empaquetat, no s’ha trencat res.
  3. Presentació de “sobresaliente”, paper de seda, cordills de colors... en fi, una delícia.
  4. Productes:

-          Un pinzell de maquillatge: SENSE PARAULES. Molt i molt i molt suau. Mida normal, no mini.

-          Una crema de bany amb olor a roses de RITUALS de 200ml. Per lo que NO és una minitalla. I fa una bona olor!!!!!

-          Una crema purificant facial.  Talla mitjana.

-          Una crema “antiaging” facial. Talla mitjana.

-          Un stick tractant de llavis . Talla normal.

   5.     A més de tot hi ha una targeta que t’explica amb detall cada producte i el seu preu real... per exemple la crema facial ronda els 70 euros (més ml és clar...) així que he fet una moooooooooooolt bona inversió. Per si no ho recordeu tot plegat m’ha costat 10 euros (amb enviament gratuït).

Conclusió: aquest gener REPETEIXO SEGUR! 

Doncs això, si necessiteu més informació no tinc caaaaaap problema en ampliar!! I ara marxo a disfrutar de les meves noves adquisicions!!

                                                FELIÇ 2012!!!!!!!!

Dubtes, idees i suggeriments aquí mateix monades!!

*S*

3 comentarios

Laura -

M'encanta Sarah! merci x la suggerència

*S* -

Si, filla, 10 eurus!!! Que me lo quitan de las manos, ojú! Ptns!

Mireia -

Vale vlae! el deixo aquí!! que pasada això!! acabod e flipar! 10 euros només?!!