Blogia
Beauty & Make Up

¡¡XAMPÚ DE CAVALLS!!

¡¡XAMPÚ DE CAVALLS!!

MELENES BRILLANTS, SEDOSES I ESPECTACULARS.

Boooooooooooooooooones tardes monadesssss!!!!! Ja torno a ser aquí (després d’un intens període acadèmic/laboral... en el que continuo immersa...fins al 8 de febrer)!! Anyaway, avui us faig una entrada sobre cabells. Es tracta de la nova moda:  els xampús per animals arrasen en el mercat... però no pas per ells... sinó per nosaltres, els humans! Quina animalada!!! (ho sé la broma era fàcil i evident però no em podia resistir... hihihihi!!^-^)

De que va la moguda

No se si algunes de vosaltres ja coneixíeu aquesta moda o si inclús la poseu en pràctica però jo la veritat es que m’he enterat fa poquet. Resulta que des de fa un any aproximadament les “presumides del món” han descobert que els xampús per animals deixen els cabells molt millor que els xampús per humans. Si, si, si. Tot investigant sobre aquest tema vaig a anar a la botiga d’animals del meu gosset (un dia us pujaré una foto del meu príncep) i vaig preguntar si venien xampús per animals més del normal. La meva sorpresa va ser quan el venedor em va dir:

-        ¿Lo del champú de caballo para las chicas no?... si si lo tenemos aquí.

-        ¿Pero que me estás contando amigo? ¿O sea que lo vendéis de verdad para humanas?

-        Ya ves!! No paramos... a este ritmo nos sacan de la crisis!

Així que vaig marxar a casa de pedra amb ganes de saber-ne més. Tot investigant he descobert que el típic xampú pels cavalls està formulat amb biotina (vitamina B7) una vitamina coneguda per les seves magnífiques propietats sobre la pell, les ungles i els cabells.  I al igual que als cavalls, en els humans també ens torna el cabell més fort i fa que ens creixi més ràpid i millor.

També a Mercadona

Total, fa uns dies vaig anar a Mercadona a fer la meva compra de rigor i supervivència mensual (si senyores, odio tant anar al súper que només ho faig un cop al més... omplo al congelador i fins al més següent no el trepitjo... a no ser, es clar, que em passi exclusivament per la secció de cosmètica) i vaig veure el que veieu a la foto!!!! OMG!!!!!!! EL XAMPÚ DE CAVALLS!!!! ARA EN VERSIÓ HUMANS!!!!!! Però carai tu! 8.5 euros l’ampolla de xampú!! Així que com que anava una mica apuradilla (cuesta de enero) he decidit posposar la meva experiència eqüestre pel mes de febrer. Però, claaaroooo, no podia  resistir-me a provar-ho sense explicar abans tot això a les presumides divines total!!!!

Bueno noies ara ja ho sabeu:

Xampú amb biotina o de cavalls = cabells més forts, més sans, “diuen que creixen més ràpid”, més brillants.... en fi, la cua de cavall us quedarà moníssima (hihihihi... a modo caballuno).

On comprar-lo: Mercadona 8, 50 euros

Dedico aquesta entrada als pares del Sioux! L’únic cavall de veritat que conec!! 

Petoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets presumideeeeeeeeeeeeeeees!!!!!

Dubtes, idees i suggeriments, aquí mateix!!!! 

*S*

6 comentarios

Néstor -

Sarah!

Jo me'l vaig comprar l'altre dia per recomanació de l'Alba. I la veritat és que va super bé. Amb dus rentades ja notes que el cabell cau menys i està més fort. Per cert, a mi em va costar 6.95. És caret però el pot és gran i val la pena!

*S* -

Ostres, senyoreta A.P, m'alegro q et serveixi!!! Ja deia jo que ultimament et veia divina total... Hummm!!

A.P. -

Ja l'he provat!!! És fantàstic! M'encanta! I per aquest preu, el pot és gegant! Jo que estava acostumada a pagar per petits pots de xampú de farmàcia...
El cabell molt i molt brillant i se'm trenca molt menys (la dutxa m'ho agraeix!).

*S* -

Jajajaja Sílvia, mentre no sigui en Jaume qui es confongui de melena!! Petonets!!!

Sílvia -

Sari, doncs ho haurem de probar, no? Podré compartir el xampú amb el Sioux... encara li quedarà millor la melena a ell que a mi?¿?¿?¿ jejeje!!!! Petonets, molts!!!!

Jijin -

Hiiiiihiiiiihiiiiiii

des del més enllà
l teu company d'excursions

Jijin