Blogia
Beauty & Make Up

MANICURA: LUXURY TOTAL (PART I)

MANICURA: LUXURY TOTAL (PART I)

THE PINK PEONY: LA MANICURA ESTIL NYC

Monadeeeeees!!!! Que tal?? Jo ja estic KO i només és dimarts... mae mía, como está la vida. Us proposo que estiguem alegres  i de bon humor per a que fem d’aquesta setmana... “la setmana cool del mes”. Y sin más dilación avui us parlaré d’un tema al que no us tinc acostumades a petició d’una fidel lectora, L.H, que m’ho va suggerir: la manicuuuuura.

Tot i que sóc de la classe de presumides que no pot sortir sense el rimel posat, la manicura és quelcom que acostumo a deixar en segon pla. No sé ben bé perquè, la veritat, perquè sempre que me la faig estic encantada però es que tinc un problema: em fa un pal enorme. Peeeerò aquí la menda lerenda, passa pel tub, i es pinta les ungles molt sovint així que us puc explicar com ho faig. Com que m’he donat compte que la manicura és un tema Majúscul he decidit fer aquesta entrada en dues parts. Avui manicura de paganini i la propera entrada manicura casolana, el pas a pas, quins productes faig servir i els nous colors de temporada.

Manicura de paganini

Tot i que m’acostumo a fer la manicura a casa si em preguntes que prefereixo no hi ha dubte: al centre d’estètica, always, always i always in the life. Com ja sabeu no sóc una súper defensora d’aquests llocs, de veritat, penso que en molts et foten el pel i els quartos i per això sempre que puc em faig tractaments jo soleta a casa. Peeeeeeerò amb temes de manicura no em puc resistir i això és per culpa d’un lloc senzill i diví a parts iguals que ha fet les delícies de les meves mans en moltes ocasions.  

“Años ha” hi anava mooooolt sovint, però entre que m’he canviat de pis (i ja no em queda a prop) i l’economia està molt malament ara només hi vaig en ocasions BBC (Bodas, Bautizos y Comuniones) o si tinc una cita amb en Hugh. Segurament algunes de vosaltres el coneixereu es diu The Pink Peony i es tracta d’un centre de manicura i pedicura  estil New York (si sou fans de Sex and the City sabeu molt bé a quin tipus de centre em refereixo) portat per unes noies que són l’amabilitat personificada. Moooolt encantadores.

-->INCÍS: En aquest centre també em faig la pedicura. NO SUPORTO QUE EM TOQUIN ELS PEUS.  Així que s’agraeix molt i molt que siguin amables si me’ls han de tocar. I elles ho són. Aiii que mones ^-^!!

Com us he dit el lloc és molt senzillet però súper cuco. Tenen preus aptes per a totes les butxaques i temps: manicura express, manicura completa... des de 5 euros pots sortir amb les mans la mar de mones. També tenen tractaments per a mans de 20 i pico que us asseguro que surts com per fer un anunci de Nivea.  A més, també fan pedicura, depilacions (amb fil i cera) i altres tractaments en cabina (que no he provat).

Com ho fan

Et posen cremetes, et fan massatges, banys de mans i peus,  et deixen les ungles brillants, suaus... en fi, m’encanta. Quan hi vaig em faig sempre la manicura francesa perquè jo no hi tinc molta traça la veritat... i lo de les enganxines, que voleu que us digui, a mi no m’ha funcionat mai. Doncs eso, la noia que m’ho acostuma a fer, ho fa amb una precisió digna de la NASA (aquesta és la meva recomanació, però també fan dibuixets i monades varies).  

El millor de tot per mi és el temps: són realment ràpids, no esperes i et pots escapar a fer-te la manicura en 10 minutets a l’hora de dinar. És un lloc ideal per a les urbanitas pata negra que anem de cul tot el dia (metro, bus, se t’encalla el tacó a la claveguera, un cotxe passa i t’esquitxa amb un toll d’aigua, trepitges una caca de gos... mmm!! Ooooh la bella ciutat!!). Per últim em queda dir que  en aquest lloc venen productes de Dr.Haushka (una marca de cosmètics molt i molt xula), la eterna casa de cosmètica Weleda i els esmalts d’ungles que fan servir (que us asseguro que duren un huevo).

També fan targetes regal, així que penso que una tarda mimus en aquest centre pot ser un regal moníssim per a fer a una mami (en plan “madre e hija se ponen divinas”), o  a una amiga o encara millor:  un bon tret de sortida per una “despedida de soltera”,  totes les noies posades en fila, xerrant d’obscenitats i més coses d’interès general a punt per arrasar la nit Barcelonina.

Per cert, horari insuperable: de dilluns a dissabte de 10 a 20.30 i diumenges de 10 a 16!!! S’ha de reservar i ho podeu fer o per telèfon o online al seu  web.

Els de The Pink Peony tenen dos centres, a Barcelona els 2,  un a Passeig de Gràcia i l’altre (al que jo anava) a Gràcia, al carrer Perill. Al seu web hi trobareu l’adreça exacta.

Buenoooooo doncs això és tot per avui. Us desitjo una setmana amb grans noticies, esdeveniments positius i alegría y olé. Energies positives cuquiiiiiis!!!Smuuuack!

Dubtes, idees i suggeriments, aquí mateix! 

*S*

1 comentario

Laia -

Sarah!
Aquest lloc de manicura del C.Perill el tenia "clissat"! ;-)
i com sempre, k divertit k és llegir els teus post!!

Segur k en som unes kuantes k ja esperem el següent amb candeletes!! :-DD

Laia