Blogia
Beauty & Make Up

MASCARILLA CASOLANA AMB COGOMBRE

MASCARILLA CASOLANA AMB COGOMBRE

LLUM A LA PELL

Bona tarda cuquiiiiis!!!! Per fi fa bon teeeeeeeeemps!!! Hip Hip Hurra!!! Bueno, bueno, bueno, com porteu aquest dimecres?? Doncs espero que millor que jo perquè estic de “ressaca griposa”. Si, si, nenes he caigut en aquesta segona passa de grip i porto uns quants dies amb unes pintes més dignes d’un Orco de Moria que d’una princesa Disney. A aquest respecte no hi tinc cap inconvenient de no ser perquè aquest dissabte vaig  una festa d’aniversari d’assistència ineludible a la que preferiria arribar amb dignitat (de la que ara mateix no abundo). Per això, he decidit començar avui la meva particular Countdown to the Party i la vull fer amb vosaltres. Us apunteu?

MISSIÓ: “Birthday D.S”

DATA:  03/03/12

TEMPS QUE EM QUEDA: 4 dies

 

DIA 1. Recuperem la llum.

Doncs bueno, com us explicava, tinc cara de malaltona això vol dir: ulls de gos apallissat, nas pelat i vermell, llavis amb una pupa i pell súper apagada. La missió d’avui consisteix en tornar el to natural a la pell... i ho faré amb un dels meus bàsics de bellesa: EL COGOMBRE!!

El cogombre (pepino, aclareixo que és pepino perquè sempre confonc cogombre i carabassó i pepino y calabacín...no sé perquè) té moltes propietats beneficioses però per a lo que m’interessa a mi és perquè és molt ric en Vitamina E (excel·lent aliada de la pell: antiarrugues, revitalitzant,etc...) i olis naturals de propietats diverses: tonifiquen, estimulen la microcirculació cutània i tot plegat sumat i batut aporta 2 grans beneficis: DESCONGESTIONA LA CARA i AJUDA A REDUIR LES TAQUES (olé i olé).

Pas a Pas

  1. Necessitem una tercera part de cogombre, el suc de mitja llimona i una cullerada sopera de iogurt o formatge fresc batut.
  2. Tallem el cogombre a rodanxes, les posem en un bol i reservem dues rodanxes a part a la nevera.
  3. Matxuquem el cogombre (net) amb un morter, amb pell i tot, venga!
  4. Ho marinem amb el suc de la llimona i el iogurt.
  5. Ens ho mengem. Nooooooo!! És broma jijiji, perdoneu, crec que em puja la febre! Total que traiem les rodanxes de la nevera. Ens apliquem la pasta a la cara durant 15 minuts amb una rodanxa fresqueta a cada ull per a fer baixar les bosses dels ulls. Al cap de 15 minuts ho esbandim amb aigua tèbia, ens eixuguem la cara suaument a tocs amb una tovallola i apliquem la nostra hidratant habitual. Per cert que com que la llimona també és astringent i despigmentant, doncs millor que millor. Sobre tot, aneu mooooolt en compte amb els ulls, no hi poseu res al contorn, només les rodanxes de cogombre!
  6. Us presento al TAFI!!!! El meu gosset!!!!! Es que em faltava una foto per acabar i he pensat en presentar-vos el meu amic!  A què és bufó?

Mentre esteu estirades amb la mascarilla (penseu que és bastant líquida per lo que no podreu estar dretes si no voleu semblar un polo a ple agost) us recomano desconnectar total i escoltar música guai... mmmm... per exemple.... últimament m’ha donat molt fort amb la Inara George, aquí us deixo un link a una cançó que m’encanta!

Doncs res cuques, demà ja només em quedaran 3 dies per la festa!!! A veure quina una us tinc preparada!!!! Bon dimecres precioses!!!!!!!! I apunteu-vos a fer amb mi la missió!! Yuhuuu!!

Dubtes, idees o suggeriments, aquí mateix!!!!!!

*S*

6 comentarios

Laia -

Hahahahahahaha!!! Aksta sí k no me l'esperava, Tafi!! XD

bup

laia

Tafi -

Merci Laionaaa!! ^-^!!

*S* -

Gràcies bombons!!!! Sou una monada! :)

Judit -

Com sempre...uns consells fantàstics!!!! una abraçada!!!!

www.marionaworkingmum.blogspot.com

Laia -

Encantada, TAFI! Ja ho saps k tens una mestressa k ens explika uns trukillus molt eficaços?
Et diria k provessis això dels cogombres, però jo et veig bé.
Cuida-la Sarah de la post-grip.

Una abraçada.

Laia

una lapa -

Vale, m'apunto a seguir el mètode dels 4 dies, però qui c... m'invitarà a una festa? ouiiiiiiiing!