Blogia
Beauty & Make Up

Per començar...

Hola macones!!!!!

Comencem l’intercanvi d’informació, truquis i consells que sempre ens expliquem i mai ens apuntem. Ara tenim un espai per posar les coses en ordre. Yuju!! Com ja sabeu algunes...compro bastantes cosetes de cosmètica i maquillatge per internet.

Avantatges:

- Trobo marques que no es venen aquí.

- Trobo edicions limitades o descatalogades de productes que m’agraden i estan a meitat de preu.

- En general és molt més barato, doncs moltes vegades compro a majoristes que venen coses a preu de cost!

Inconvenients:

- No a tothom li agrada comprar per internet

- A vegades la cagues al escollir el producte (no té el tamany que esperaves, color, olor...) al no poder-lo provar en moltes ocasions t’arrisques a comprar coses que no t’agardarn gens.

- La majoria de webs que venen son de Uk o USA i el tema aduanes i "portes" del transport fan pujar el preu global.

 

Per sort cada cop hi ha més webs espanyoles que venen productes i jo ja he comprat a algunes. Aqui us poso les millors webs que conec.

www.maquillalia.com: tot tipus de marques (n’he provat bastantes).

www.ladybelleza.com: poques marques però molt bé de preu (avui m’ha arribat una comanda).

www.elfcosmeticos.es: és una unica marca, ELF, la gama Studio stà molt bé. Valen molt la pena els pinzells.

www.tokedecolor.com: a mi no em mata, crec que els enviaments son una mica cars.

www.yves-rocher.es: aqui no compro maquillatge. Només cremes i colonies, super mega bona relació qualitat preu.

www.makyllate.com: aqui venen pinzells.

www.strawberrynet.com: colonies, maquillatge, cremes, etc...de grans marques caríssimes però amb importants descomptes. És com un outlet de primeres marques.

Webs de fora que em mereixen una bona opinió:

www.sigmabeauty.com: venen pinzells. És anglesa o americana. Bastant careta pero molt bona relació qualitat preu (pinzells bastant professionals i que duren la vida!)

www.cherryculture.net: també és de fora però tenen grans preus.

 

Bueno aquesta és la meva recopilació, evidentment hi ha moltes més webs de fora però aquestes son de les que tinc bones referències. De les espanyoles jo he comprat a maquillalia, ladybelleza i yves rocher.

Si teniu dubtes sobre com comprar, marques, productes, etc... no dubteu en postejar!!!

Jo he tingut molt bona experiència amb aquests llocs, de fet avui he rebut una comanda i estic como locaaaaaa!!!! Demà us penjo una foto amb els productes que he comprat!!

Un petonet boniques!!!!!

 

*S*

5 comentarios

Adriana -

Wow! Això es casi com tenir l'estilista a casa! ^^
Merci per compartir la teva sabiduria ;) Les teves padawans estarem atentes. T'informaré quan compri algo...pel moment estem en època d'estalviar :s Però de cara a Nadal...:D

Sarah -

Merci cuquis!!!forum, forum, forum...m'encanta la idea!!

Yves Rocher, efectivament, és genial. Jo faig servir la colonia de coco (la que tothom em diu...fas olor a coco ¬¬') tamany bolso i tamany casa (20 i 100 ml respectivament) i també les cremes exfoliants mmmm!!!m'encanten.

Alba -

Un dia d'aquests em posaré a donar un cop d'ull a totes aquestes pàgines a veure què trobo! Gràcies Sarah!

Serà genial que poguem anar fent fòrum de consells de maquillatge aquí! ^_^

Marta M. -

Yujuuu!! Ja tenim blog per maquillar-nos com Déu mana i que no ens robin els quartos amb el preu del maquillatge. D'Yves Rocher puc donar bones referències, he tingut diversos productes i ara gasto una crema i van molt i molt bé.

Laia -

Oh Sara! genial! per fi tot condensadet! vaig a fisgonejar a veure què trobo :) i felicitats per la iniciativa!