Blogia
Beauty & Make Up

AIGUA MICEL·LAR

UN PRODUCTE 3 EN 1: DESMAQUILLA, NETEJA I CUIDA

En plena recuperació del que sembla ser una grip de dimensions desconegudes (i desproporcionades) m’he proposat parlar-vos de l’aigua micel·lar (agua micelar, en castellà). Es tracta d’un producte que vaig provar fa molt de temps i que no he tornat a provar fins ara. No perquè no m’agradés, sinó perquè va ser un regal i nos sabia molt bé com fer-ho servir.

Peeeeeeerò últimament he llegit a molts llocs sobre aquest producte així que he estat investigant sobre el tema i m’he donat compte que vaig desperdiciar una meravella d’invent. Així que preneu nota: la moda en neteja de cutis 2011 AGUA MICELAR.

Què és i com ho faig servir?

- És com una aigua netejadora (i també desmaquillant, tot i que està pensada per fer-la servir més aviat per netejar i no desmaquillar). El seu secret és la seva "composició" a base de micel·les que atrapen com una esponja la brutícia, els greixos, etc que pugui tenir la pell d’una manera extra-eficaç i 0 agressiva (al cap i a la fi és aigua i no conté detergents forts com molts desmaquillants i sabons).

- S’apliquen unes gotes en un cotó i es neteja la pell i els ulls (també rimmel waterproof) i no necessita que s’esbandeixi.

- És apte per a tot tipus de pells, per lo que les persones amb les pells atòpiques o molt sensibles han de córrer a la farmàcia a comprar-se un ampolleta d’aquest producte, ja que no els hi farà cap reacció.

- Es pot fer servir per rentar-se la cara pel matí i per la nit. Jo no ho faig servir com a desmaquillant, és a dir, primer em desmaquillo i després em netejo amb aquesta aigua.

- No resseca ni engreixa la pell.

On comprar-ho i algunes marques

- Marques que ho comercialitzen que jo conec: Vichy, La Roche Posay, Avène, Bioderma i ara n’ha tret una també Yves Rocher. Per lo que podeu deduir que ho podeu comprar en Farmàcies, Parafarmàcies i algunes botigues de cosmètica.

Per cert que la de Yves Rocher la tenen al 50% de descompte en la seva web i costa 5,95 en comptes de 11,90! Si li voleu donar un cop d’ull cliqueu aqui.

https://presumides.blogia.com/upload/externo-0489e2fa78443846b229f2cbbd53a662.jpg https://presumides.blogia.com/upload/externo-f596374202dccd18d61dab1ef3cebd58.jpg https://presumides.blogia.com/upload/externo-c1e15176a78b26aaf21e8cf9895e1e96.bmp https://presumides.blogia.com/upload/externo-9b5583316ae6d5fa1a21e7cfb2ce7ea0.jpg

Heu provat aquest producte, que us ha semblat, voleu més informació?

Dubtes, idees i suggeriments aquí mateeeeix!!

Avui no us dono petonets no sigui que us ciberpassi la grip (olé olé...estoy que me salgo de graciosa...aiii la febre que truca al meu cap buit).

*S*

1 comentario

Alba P. -

Fa uns dies em vaig comprar la de Bioderma! I la veritat és que va molt bé! M'encanta! La utilitzo per desmaquillar-me els ulls sense que em comencin a picar i quan tinc la cara ben neta me la poso per tota la cara! Gràcies pel consell!