Blogia
Beauty & Make Up

TÈCNIQUES DE MAQUILLATGE

TÈCNIQUES DE MAQUILLATGE

CAP. II. COM APLICAR LA BASE

Ara que ja portem un temps amb el blog una bona amiga m’ha fet recordar que he parlat molt sobre pinzells i sobre bases però que no he explicat mai com s’aplica la base de maquillatge d’una manera més concreta. Doncs dit fet,  preneu nota i practiqueu amb aquesta segona entrega de classes d’automaquillatge XDD!

Una base de maquillatge líquida es pot aplicar de 3 maneres diferents: amb els dits, amb espongeta i amb pinzell. Això si, s’ha d’aplicar amb la cara ben neta i un cop posada la vostra crema hidratant habitual.

En diferents etapes de la meva vida he anat provant les tres tècniques i ja tinc una opinió ben formada al respecte així que us donaré el meu punt de vista.

Amb els dits: és la pitjor manera: perquè enguarra molt, l’acabat no és homogeni (us arrisqueu a deixar-vos la cara a "parches" amb zones amb més concentració de producte i clapes sense...en fi, és la opció que menys recomano. Jo ho feia quan vaig començar a pintar-me però ara no ho faig mai. Té una avantatge: és molt ràpid.

          Conclusió: només fer-ho servir en cas d’emergència.

Espongetes (foto nº.4): bffff durant una època em va donar molt fort per les espongetes però finalment he arribat a la conclusió que no m’agraden gens. El maquillatge amb espongeta és senzill--> apliques la quantitat que vulguis a l’espongeta i després ho reparteixes per la cara.

          Pros: el resultat és més homogeni que amb els dits i dona un aspecte natural. Arribes a tots els racons de la cara amb precisió.

         Contres: si algú ha aconseguit rentar una espongeta i que li quedi neta que escrigui un comentari perquè una vegada l’embrutes és irreversible. Per tant, el primer contra que li veig és que s’embruta molt i les has d’estar canviant sempre. La segona pega, i més greu que li veig, és que absorbeix moltíssim el producte i gastes molt més que amb un pinzell. De veritat que hi ha una diferència brutal. Com que és difícil de netejar és difícil de desinfectar així que definitivament li poso un NO RECOMENDADO.

         Truc: si vertaderament us agraden les espongetes us recomano que les mulleu amb aigua de l’aixeta o termal o d’avena abans d’impregnar-les de base de maquillatge. D’aquesta manera, l’esponja absorbeix l’aigua i el maquillatge es queda a la superfície i no es xucla cap a l’interior.

Pinzells: és la manera que més m’agrada per aplicar-me la base. Com ho faig? Em poso en el dors de la ma una petita quantitat de producte (menys que a l’esponja o amb els dits) hi suco el pinzell (com si estiguéssiu pintant a l’oli) i em pinto la cara com si fos un quadre fent petits cercles fins a aconseguir el resultat òptim.

         Pros: gastes moltíssima menys quantitat de producte (i per tant a la llarga estalvies), el resultat és molt natural, (sembla que no vagis pintada però tens el to unificat i les imperfeccions tapadetes) molt professional, és molt més net, els pinzells son molt més fàcils de netejar i tens moltíssima precisió. Resultat 100% homogeni.

        Contres: t’has de gastar la pasta en un pinzell.

Quins pinzells es fan servir per a aquesta funció?

1. Tipus llengua: aquest el podeu comprar a deliplus. És el que pitjor resultats em dona, perquè és cert que al principi si no el saps fer servir et queden les ratlles del pel marcades. Un cop li agafes la traça dona bons resultats.

2. Tipus mofeta: el resultat amb la mofeta és molt, molt natural i deixa una capa molt i molt difuminada. Ho recomano per a aquelles noies que no necessiten molta cobertura, només volen un toc de color.

3. Tupida amb tall pla: aquesta és la que faig servir jo en aquest ultim mes i és la definitiva. Olalá!! Quin plaer, és suau, de cobertura regulable..queda taaaan ben posat el maquillatge. Mmmm!! Li poso un 10!

Conclusió recomano aplicar el maquillatge amb pinzell del tipus tall pla i tupidet.

Preguntes, idees o suggeriments aquí mateix!!

Petoneeeets precioses presumides!

Per cert, hi ha dos llocs que no recomano gens per comprar pinzells. Al loro!

Els pinzells de les botigues KIKO COSMETICS....puajjjjj!! tirareu els diners (ho dic per experiència) i els de SEPHORA....buuuuu!!

*S*

0 comentarios