Blogia
Beauty & Make Up

¿OJERAS YO? ¡JAMÁS DE LA VIDA!

ALGUNS TRUCS PER OBLIDAR-NOS DEL TERROR .1 FEMENÍ

Precioses meves!!! Quan de temps! Aquests dies estic molt enfeinada i no tinc temps per divertir-me per aquí però a les que us interessen aquestes frivolitats tant o més que a mi...no us preocupeu intentaré tornar amb més energy que mai.

Des que escric aquest blog un dels temes que més m’heu demanat és el de parlar sobre les ulleres (ojeras...de toda la vida) així que he decidit fer una entrada on resumeixo ítems anitojeras per categories. Si us ve de gust que expliqui algun més a fons només cal que m’ho digueu i li dedicaré una entrada més extensa. I ara, al lio.

Dues coses que heu de saber abans que res:

1. El problema de les ojeras no sempre va associat al descans, les hormones i pepinos en vinagre, moltes de nosaltres (entre les que m’hi incloc) en tindrem tota la vida perquè es tracta d’un problema de PIGMENTACIÓ i contra això no hi ha res a fer.

2. No hi ha cap tractament infal·lible però aplicar algunes pautes de bellesa i tècniques de Make Up marquen una diferència tan sorprenent que la gent no sabrà mai la cara de Morticia que tenim en realitat.

Remeis Casolans

1. El PEPINO!!!! Si, si, si senyoretes. Les xatis dels anuncis amb pepinos als ulls és cert...tot i que jo ho faig un pel diferent. Tallo un parell de rodanxes de cogombre, les pelo i les pico en el morter. Quan tinc ben feta la pasta me l’aplico pel contorn dels ulls durant 15 minuts. Ho podeu fer cada dia però jo ho faig només per ocasions especials...que no estem per tirar pepinos econòmicament parlant. Palabra, que es nota molt la diferència.

https://presumides.blogia.com/upload/externo-959e6f2a2252c48346cd5463f21f136b.jpg

2. Els cotons impregnats en camamilla ben freds, a part de desinflar les bosses tenen un efecte despigmentant, per lo que aclareixen les ojeras d’aquelles que les tingueu fosques, però necessitareu temps i constància per començar a notar resultats. Com a mínim un mes sencer (fent-ho cada dia).

3. Guardeu sempre el vostre contorn d’ulls a la nevera, us ajudarà a desinflar les bosses.

De farmàcia

Les farmacèutiques, molt llestes elles, ja han tret al mercat tractaments orals per despigmentar i desinflar la zona del contorn d’ulls. Jo no he provat mai cap perquè em fa una mica de pal el tema de menjar càpsules per a tot....peeeeeeeeeròmolt bona fama el següent producte: Inneov Anti-Fatigue Integral. Son unes pastilletes elaborades amb ingredients naturals que disminueixen la pigmentació i desinflen els ulls.



Cada dia

Eviteu productes amb molt sal. Això és VIP. Les cosetes salades afavoreixen molt la sortida de bosses. A més a més no us oblideu mai de beure moooolta aigua. Ja sabeu, 2 litres al dia.

Make Up

 No us poseu un munt de capa d’antiojeras, menys és més. Els antijoeras més famosos que conec, he provat i recomano 100% son (de més a menys car):

- Yves Saint Laurent, Touch Eclat. És taaaaaaaaaaan bo!! Però és caríssim (més de 30 euros). Així que apunteu-lo a la vostra wishlist per una ocasió especial.

- Select Moisturecover de MAC. Tapa tooooot i és molt hidratant. Aquest és l’únic corrector de MAC que no em resseca el contorn d’ulls. Sobre els 22 euros

 Select Moisturecover

- Corrector de Deliplus. Visca Mercadona!! Cobreix i no resseca. Inconvenient? Que només tenen 3 tonalitats i és difícil encertar amb la teva exacta. Als volts dels 3-4 euros.

Tècniques

1. Apliqueu primer la base de maquillatge abans del corrector. Aquest és un tema amb moltes discrepàncies però a mi em funciona molt millor així. D’aquesta manera la base ja fa una primera capa "de disimule" i us haureu d’aplicar menys corrector.

2. A més d’aplicar el corrector al contorn dels ulls ho heu de fer als lòbuls de les orelles. Haha! Ja sé que sona estrany però crea un efecte òptic genial que obre la mirada!


Apa doncs aquí teniu petites pinzellades del que es pot fer per evitar aquest drama (personal) i no morir en l’intent. I ara que ve el bon temps no us oblideu de posar-vos crema solar!! Compreu corrector amb SPF!!

Una abraçada enooooooooooorme cuquuuuuuuuuuuues!!!!!!Presumidesssss!!!

Dubtes, idees i suggeriments aquí mateix!!

*S*

3 comentarios

*S* -

Merci cuques!!! M'alegro que us agradi!!!!!Muacacacacaca!!

Anna -

M'encanta com escrius! Jo també tinc moltes, moltíssimes ojeres! El corrector de Sckeler o com vulgui que s'escrigui, va bastant bé, i també és molt baratet.

Petons i esperaré la teva nova publicació!

Daf -

:) genial!!! me voy al mercadona mañana mismito!!! jejeje que a part avui m'han dit (mes aviat recordat) que soc molt ojerosa...¬¬ ya te contare!

1peto bunicaaaaa!!!