Blogia
Beauty & Make Up

PRETTY FAQ’s . VOL I.

PRETTY FAQ’s . VOL I.

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE TÈCNIQUES DE MAQUILLATGE…I MÉS COSES

Bones i agradables tardes senyoreeetessss!!!! Com ho portem això??? Jo ja començo a tenir les papallones a la panxa prenadalenques… uiiiii!! Ja sé que està molt de moda dir que “el Nadal és un horror” però... que voleu que us digui... a mi m’encanta!!! Avui faig una entrada per resoldre algunes preguntes que m’acostumeu a fer  sobre maquillatge, tractaments, etc... no les posaré totes perquè més endavant faré una segona i tercera entrega (pq sinó això serà molt pesat!) i amb possibles noves inquietuds que puguin anar sorgint. Així que... 3, 2 ,1 ... al lio!

1.       Quan et poses el corrector d’ulleres abans o després de la base de maquillatge?

Bueno sobre aquest tema hi ha molta controvèrsia. Hi ha maquilladors que ho fan abans, hi ha que ho fan després... jo  us exposo la meva manera de veure-ho, que és la que millor em funciona.  Personalment jo aplico sempre primer de tot la base de maquillatge i després aplico el corrector. D’aquesta manera la base ja ha fet una primera capa “de disimule” i haig de posar menys corrector després. A més, si ho faig al revés, es barregen els productes i em queda fatal. Així que jo us aconsello després de la base i de les ombres d’ulls (així també evito que caigui polsim de ombres damunt el corrector).

2.       T’has de posar crema hidratant abans de la base?

Si, si, si i absolutament si. La base de maquillatge no és una crema ni hidratant ni tractant, si no la hidrates abans pots provocar: o que se t’assequi massa i et surtin pelletes o tot el contrari, que precisament per no estar hidratada produeixis un excés de greix i et surtin més granets del normal.

3.       Com m’haig d’aplicar les ombres d’ulls?

Tira ara mateix totes les espongetes que et venen de sèrie amb les ombres d’ulls i ves a per uns pinzells!! Ni que sigui a Mercadona, que estan molt bé de preu. I oblida’t de fer-ho amb els dits. I si, llegeix la següent pregunta.

4.      Quants pinzells bàsics necessito per començar a maquillar-me?

Doncs en principi, si t’ho pots permetre, amb 5 en tens més que de sobres. Un per la base, un per les ombres, un per difuminar, un per colorete i un per polvos. Si pots ampliar el teu kit a 7 pinzells llavors compra també un bisellat (per fer servir com a eyeliner) i un per a llavis. Per exemple, els de Mercadona,  estan molt i molt bé i n’hi ha un de cada.

5.       Cada quan és recomanable fer-se exfoliacions facials?

Doncs en realitat entre un o dos cops per setmana n’hi ha prou. Tampoc és bo abusar d’aquests tractaments perquè la pell ha de saber regenerar-se per si sola. I sobre tot, recordeu que quan estigueu “en esos fantásticos días”,que habitualment surten més granets, no heu fer exfoliacions a cascoporro, ni aplicar-vos productes agressius, tot el contrari, fent això només provocaríeu el “efecte rebote”. Amb aplicar la vostra hidratant habitual n’hi ha prou.

6.       Com et desmaquilles els ulls sense perdre 100 pestanyes pel camí?

Doncs molt senzill però important  a parts iguals. Ja sigui amb la tovalloleta o disc desmaquillant el moviment per desmaquillar els ulls mai ha de ser horitzontal. M.A.I!! Sempre en sentit vertical i cap a baix. És a dir, tanqueu l’ull apliqueu el disc desmaquillant i arrossegueu molt suau seguint la forma de la pestanya ( del naixement del pel cap a baix), mai cap als costats. I utilitzeu sempre productes desmaquillant específics per a ulls, sense alcohol, i encara que no la tingueu, per a pells sensibles.

7.       A quina edat recomanes començar a maquillar-se?

Buenoooo..... la pregunta del millón. Aquesta me l’han fet moltes mamis en apuros. I això depèn 100% del que vulgueu vosaltres. Jo personalment ho vaig començar a fer molt joveneta. Però SEMPRE progressivament. Amb 13-14 em pintava la ratlla d’ulls, amb 14-15 ratlla d’ulls, rímel i corrector d’ulleres i en les grans ocasions, ombres, coloretes i gloss. Amb 15-16 ja vaig tenir la meva primera base (de Clinique per cert, ho recordo perfectament) i mica en mica vaig anar ampliant el meu kit a mida que incorporava una rutina de makeup. Sota el meu punt de vista no hi ha res de dolent en pintar-se de joveneta sempre i quant no semblis una cacatua... i sigui el més natural possible.

8.       Algun consell per a quan ja t’has fet una ferida després de tocar-te un granet?

Aquesta pregunta és d’una presumida que me l’ha fet fa molt poquet però que m’ha semblat molt bona.  Doncs bé, el millor que podeu fer és no tocar la destrossa i aplicar cada nit abans d’anar a dormir una goteta d’oli de rosa mosqueta a la ferida. Contra més hidratada la tingueu menys cicatriu tindreu. Palabra!

9.       On et puc trobar si tinc dubtes més concrets o necessito assessorament personalitzat?

A aquesta adreça de correu:  presumides@gmail.com

10.   És cert que vas entrevistar personalment  a Hugh Jackman?

Malauradament és un “bulo” que corre però no tinc cap tipus de problema en fer-ho, de fet, aprofito aquesta plataforma per saludar-te, Hugh, siguis on siguis: Olé tú, olé tú!

Eso, eso, eso es todo amigas!!!! Petoneeeeeeeeeeeeeeets!!!!!!

Dubtes, idees o suggeriments, aquí mateix presumides!!!

*S*

2 comentarios

*S* -

Ok señora D. Me quedo con Brad Pitt!

D. -

Perdona, pero yo a Hugh lo había visto antes que tu!