Blogia
Beauty & Make Up

SANT VALENTÍ (PART II)

SANT VALENTÍ (PART II)

SEXY TIPS PER SÚPER LADIES

Boniques!!!!!! Avui la segona entrada de Sant Valentí: com fer que us duri la olor del perfum, tenir la pell més suau que mai, algunes idees de lo + hot...uiuiuiui...anem al lio que avui vinc carregada de consellets picants ^-^!!

Abans que res, escric d’aquest tema però evidentment és l’excusa per parlar-ne, això ho hem de fer sempre que vulguem!! Com que parlaré de moltes cosetes intentaré ser sintètica i si necessiteu info ampliada llavors em feu un comentari o un mail. Vinga cuques!

1.  Fer bona olor toooota la nit.

Hi ha algunes normes bàsiques per a que et duri el perfum més temps, a mi m’acostumen a recalcar que "oloro"(espero que bé, es clar), així que us explico com m’aplico el perfum. Quan surto de la dutxa i m’asseco (però quan encara tinc la pell calenta... tant que em surt fum!) m’aplico a l’escot el primer "pluf" de perfum, així l’olor es propaga amb el vapor corporal. Després, un cop vestida, faig un parell de "plufs" al coll i amb els dits expandeixo el perfum sota les orelles. Faig un ultim i mini "pluf" a un canell, el frego amb l’altre i també amb la cara interna del braç (lo contrari del colze vamos). Aquestes zones estan molt més calentetes per la irrigació i ajuden a propagar millor els aromes.

2. Per tenir la pell més suau que Cleòpatra.

Us recomano una exfoliació corporal. Hi ha exfoliants especialment dissenyats per aplicar-los al cos. Jo faig servir el Tradition Hammam de Yves Rocher, amb oli d’argan i sorra del Marroc. M’ho aplico a mitja dutxa, després del sabó...i bueno... molt i molt suau i em dura dies!! I quina olor!!!

3. El gel de dutxa BRUTAL.

En la meva glossybox de desembre hi havia un gel de bany de Rituals. He FLIPAT TANT amb aquest producte que el consumeixo quasi compulsivament!! L’aspecte és com una espuma d’afaitar però que l’apliques per tot el cos, imagineu que la pell queda tan ben perfumada i suau que moltes vegades em penso que encara tinc sabó... però no!! Sóc jo!! Lavada con Norit!!!

4. Sexy, Sexy...

Un cop exfoliades, dutxades i perfumades heu de posar un punt "sepsi" a la nit. Recomano que us aplique brillo corporal. Hi ha moltes cremes que en porten, per exemple algunes hidratants de Mercadona o, encara millor, la Bathina de Benefit. És... com us diria... com un pasta finíssima que es fon al contacte amb la pell, la deixa suau i amb "purpurina" (que no taca) així marca molt més les vostres formes insinuants. LA REÒSTIA!!!

5. Sorpresa!!

Si podeu compreu-vos a Sephora, Claire’s o una d’aquestes botigues enganxines corporals. Ja sé que sona raro però un diamantet en un lloc inesperat...uuuuh!! Pot ser la bomba!!

6. Les ungles

Obligades vermell burdeos, és espectualrment sexy, a més està demostrat que és un color que atrau molt al sexe masculí. Però demostrat d’estudis, de veritat.

7. Rimel waterproof

Això és VIP!!! Si la cosa s’anima, no voldreu espantar al vostre amant amb ulls de mapache no?

8. No oblideu la pedicura!!

Jo per exemple porto a les mans el color burdeos però als peus un rosa xiclet, i queda moníssim, i com us vaig dir ahir, són els colors de moda. De veritat, és súper femení. Els meus pinta-ungles són de Essence, els petits, valen 1,99 i hi ha colors molt divertits. Els trobareu al Shlecker per exemple.

9. Depilació

Tot aquest plan màster sexy s’arruina sense una bona depilació!! Així que ja sabeu, avui toca! Properament faré una entrada més extensa sobre depilació (per cert).

10. El més important

El més important de tot és sentir-se tremendament femenina. Estigueu segures de vosaltres mateixes, disfruteu del vostre acompanyant i de la vida boniques!!

Que tingueu nits màgiques cuques!!! I que guanyi el Barça, això ja seria un complet!! Mil petonets sant valentines!!!!!! Smuuuuuuuak!!

Dubtes, idees o suggeriments aquí mateix!!

*S*

2 comentarios

*S* -

Merci bonica!! A veure si fas una entrada de roba sepsi sepsi!! Seria genial! :)

judit Fernandez Morcillo -

sepsi, sepsi!!! anotats els teus consells,m'encanten!!