Blogia
Beauty & Make Up

PALETES D'OMBRES D'ULLS

PALETES D'OMBRES D'ULLS

SOBRE PALETES...QUE NO PALETOS

Aquesta nova entrada la dedico a la meva bona amiga A.P que em va demanar la meva opinió sobre paletes d’ombres. Aquí us faig propostes per a tots els gustos. Però abans aclarim unes cosetes:

- Hi ha molts tipus d’ombres d’ulls però a gras trets les classificaria en: mate, amb una mica de brillo (satinades) o amb molt de brillo (normalment els hi diuen shimmer o ultra shimmer).

- Una de les coses que més valoro quan em compro una ombra d’ulls és la PIGMENTACIÓ. Si no pigmenten prou bé, ni les compro...pfff.

- Hi ha molts tamanys de paletes d’ombres i, evidentment, no tothom necessita tenir-ne 200 mil. Sota el meu punt de vista recomano:

* FOTO 1

La ombra del color que sempre feu servir compreu-la en format INDIVIDUAL. Aquí us recomano que us gasteu una mica més de diners perquè us condeixi el pigment i el resultat. En el meu cas faig servir la ombra Taupe de Bobbi Brown. Com a ombra base sempre recomano que les compreu mate, massa brillo i purpurina només ho recomano com a ombra "complement" mai com a principal...si no voleu semblar sempre un arbre de Nadal.

Si combineu diferents ombres però mai us sortiu dels mateixos colors de sempre compreu un DUO o un TRIO d’ombres. Els acostumen a vendre en la mateixa gamma cromàtica. Recomano els duos de Essence (valen uns 3 euros, els venen al Shlecker i algunes perfumeries) i els trios de Bys (2 euros i pico). Son preciosos, queden molt bé i son molt pràctics per portar al bolso. El que tinc jo el vaig comprar aquí.

* FOTO 2

Si ja sou una mica més coquetes i us agrada combinar colorets llavors us recomano tenir o una paleta petita o un parell de paletes de 5. En aquesta foto hi ha les meves paletes de colors neons mate i la meva de colors terra metàl·lics. Em van costar sobre 5 euros cada una. Les vaig comprar per Internet, aquí. Pigmenten que son una passada!! Especialment les mate! Les marrons, per contra, brillen molt...purpurina dels nassos.

* FOTO 3

Si necessiteu una bona paleta que tingui de tot i que us pugueu emportar de viatge llavors us recomano un petit tresor que em vaig comprar fa temps. És una paleta de Mirlans, molt senzilleta però que la podem portar fins i tot al bolso. Té un munt de colors...atrevits i suaus però que senten molt bé. La pigmentació no és com una ombra de MAC o NARS però pel preu que té és genial. Té un petit mirallet, les ombres, coloretes i pintallavis. La faig servir molt sovint i sempre me l’emporto de viatge, la podeu comprar per uns 15 euros aquí.  Per cert, excepte el blanc totes les ombres brillen una miqueta però no resulta gens lleig.

Si voleu la típica paleta enorme de 120 colors o la de 88 llavors us recomano que aneu a Ebay i cliqueu "120 palette" i us sortiran un munt de paletes. Alguns dels venedors que tenen millor fama son Manly . Una altra opció és comprar-la a la web de Coastal Secens (web 100% segura) però si us fa por comprar a webs extrangeres llavors aneu a maquillalia o ladybelleza.

De les paletes enormes jo recomano la que tingui les ombres mate. Mai la shimmer. Perquè? Perquè a la paleta shimmer son TOTES brillants i a la MATE és meitat i meitat i trobo que és molt més versàtil. 

* FOTO 4

A mi em van regalar per Nadal l’any passat la de Sephora in a Box "Oh my Gold" però sento dir que és una edició limitada i ja no la venen....peeeeeeeerò vaig nar fa poc a Sephora i n’han tret de molt semblants (amb forma de cub crec recordar) en les que hi ha 66 ombres, 40 pintallavis, 6 coloretes, llapis d’ulls...vamos, igual que la que tinc i no arriben als 40 euros. La veritat que son una monada, i la pigmentació és raonable.

He intentat ser moooooolt sintètica, però aquest tema és llarguíssim i veig que hauré de fer més entrades...espero haver donat idees...per Reis!
Preguntes concretes, idees, dubtes o suggeriments aquí mateix!!
Un petonet boniiiiiiqueeees....i presumidess!!
*S*

 

1 comentario

Alba P. -

Moltes gràcies!
Una entrada molt útil! La de Mirlans cau segur aquest Nadal! jajaja Pràctica, petita i portable, barata, amb ombres, coloretes i pintallavis, i amb la teva aprovació! Què més es pot demanar?
Ja em miraré les del Sephora!