Blogia
Beauty & Make Up

CONCURS!!

PERÒ QUE GUAPA QUE ETS!!

Com diria la tetera de la Bella i la Bestia "la belleza está en el interior"!!!

Per a mi aquesta és la norma daurada de la bellesa. S'ha de començar amb mimitos interns per brillar com una estrella.

I...com que avui és dilluns, la setmana serà dura i estic molt i molt contenta de la rebuda que té aquest blog he decidit fer un concurs!!!!

Normes:

- Pot participar tothom (noies i nois).

- Una participació per persona.

- Poden participar amics/es vostres que encara no coneixin el blog.

En què consisteix:

- Heu de fer un comentari en aquesta entrada (cliqueu el globus amb un numeret que surt al costat dret de l'article).

- El comentari ha de ser d'un parell o tres de línies. Heu d'explicar el vostre truc, producte o mania de bellesa preferits: el millor pintallavis, que feu servir per les puntes obertes, que no us agrada gens..el que vulgueu!!

- Entre tots els participants sortejaré un petit premi.

- Podeu fer servir un nick name si voleu.

El premi:

És molt petit i només us servirà a les que visqueu a Barcelona i voltants (inclosa la Roca!!). Però és el que "em puc permetre" i em fa molta il·lusió així que espero que us agradi! Es tracta de:

UNA SESSIÓ DE MAQUILLATGE PROFESSIONAL A LA BOTIGA MAC PRO DE BARCELONA (Rambla Catalunya). El dia que us vagi bé fins al 2011, de dilluns a dissabte (matí i tarda). VALORADA EN 25 EUROS!!

https://presumides.blogia.com/upload/externo-392103393fa1e7b40be5d220a4846e8b.jpg

Quan surti la guanyadora l'anunciaré per aquí i em posaré en contacte amb ella per donar-li la invitació!!

El sorteig es farà el proper DIVENDRES DIA 28!!!!

Espero que us agradi!! A mi em fa moooolta ilu!! ^-^!!

Idees o dubtes aquí mateix!!!

Petonets presumideeeeees!!

*S*

 

6 comentarios

Clàudia -

Doncs jo proposo que si teniu una pell grasa, voleu evitar "brillos" o assecar granets, apliqueu-vos aquesta mascareta "casera" que és infalible !!!

Compreu-vos argila verda ( arcilla) a qualsevol herbolisteria, barrejeu-hi una mica d'aigua per aconseguir una textura "untable" i un rajet de llimona.
Aplicar-ho a la cara i deixar actuar durant uns 20 minutets. Retirar.
A continuació poseu-vos una bona crema hidratant, ja que notareu que la cara us haurà quedat una mica seca.
1 vegada/setmana

Ala, aqui teniu el meu "truco ".

Sara, oleeeeeeee !!!

Alba P- -

Jo vull aconsellar un llapis d'ulls. No és de cap marca de cosmètics coneguda perquè és de farmàcia però és una meravella i no fa mal als ulls! És el llapis d'ulls de la marca Eye Care dels laboratoris francesos Contapharm. Més que un llapis d'ulls, sembla un eye liner! Pinta molt bé, molt negre i és molt suau en aplicar-lo! És perfecte! Si a més el combines amb el rimmel False Lash Effects de Max Factor et queda una mirada impressionant!
Si com jo heu remogut cel i terra per trobar un bon llapis d'ulls us aconsello aquest! I tenen diversos colors! Aquí teniu la pàgina web: http://eyecare.fr/Crayons-liner-yeux-p32.html
Per cert! Felicitats Sarah! Molt bona idea la del concurs! M'encanta aquest bloc! ^_^

*S* -

Pero que mones que sou!!!

D.S. -

Tot i no ser cap experta en bellesa i maquillatge, vaig descobrir un producte que em fascina: el pintallavis permanent de Mac. Espectacular!!te'l poses i no marxa en tooota la nit!!!L'unic problema que vaig trobar es que pel mateix motiu, es molt dificil de treure. I aqui va el meu petit "truc": posar-te abans cacao o algo que hidrati els llavis (al menys amb el Letibalm funciona).
Mano de santo!;)

Sílvia -

No es que tingui gaires trucs jo, però el que si que faig quan em pinto les ungles de color, es posar la primera capa de porcelana, així s'evita que quan et despintes les ungles et quedin d'un to groguenc! La primera capa de porcelana serveix pq el color no et toqui directament a la ungla!

un petó Sarah, et felicito pel blog, és molt interessant! Ara he convidat a les noies matollaires a que hi participin! Mua!

Miriam F. -

¡Hola fea! Me encanta pintarme las uñas de negro. ¿Esto ya sirve no?

Besitos!