Blogia
Beauty & Make Up

Mascarilla facial casolana

Mascarilla facial casolana

MASCARILLA EXFOLIANT, ASTRINGENT I ANTI-TAQUES CASOLANA.

Bueno, bueno, bueno...no cal que us expliqui les bondats d'exfoliar-se la pell, si no teniu molts centims aquí us faig una proposta que m'encanta. A mi em va de conya, és un dels meus tractaments casolans preferits.

Ingredients: Una llimona i un sobre de sucre.

Barrejeu el suc de la llimona amb el sucre (en un bol petit) i apliqueu l'empaste a la cara ben neta. Compte amb el contorn dels ulls. Feu massatgets suaus, fent especial atenció a la zona T. Deixeu actuar 2 o 3 minuts i esvandiu amb aigua de l'aixeta. Així de fàcil!

És increible, disminueix les taques, deixa la pell molt i molt suau i neteja molt bé els poros dels nassos (en tot el seu sentit).

Per acabar podeu aplicar un tonic sense alcohol o aigua termal o d'avena. Jo faig servir l'aigua d'avena del Deliplus que val 2 euros i és un pot enooooooorme. És genial. Després apliqueu la crema hidratant que us vagi bé i llestes.

Ho recomano 1 cop per setmana...exfoliar-se molt sovint tampoc és bo, crec que lo just és 2 cops per setmana i alternant els tractaments. Jo faig una casolana i una comprada (del Yves Rocher).

Muakisss Presumidesssss

*S*

2 comentarios

Dafna -

Que xaxi!!!! aquest finde ho provo fijo!! :)
M'agrada molt aquesta iniciativa del blog Saretah! Segur que ens resulta molt util a les inexpertes ^^

Alba -

Ahá! Interessant! La mascareta de llimona la penso provar! És barata i es fa en un moment! I si dius que va bé per netejar els poros del nas, pot ser molt útil!

Gràcies pel consell! ^_^