Blogia
Beauty & Make Up

Compra a Ladybelleza

Compra a Ladybelleza

Imagineu que aneu a sephora i us compreu 10 coloretes de la marca sephora= 100 euros (10 euros el colorete). Els "labiales" van a 7 euros, si us en compreu 5 us costaran 35 euros. Dos llapis d’ulls uns 15 euros, 13 sombres d’ulls uns 80 euros, un pinzell de maquillatge 17 euros...mmm en fí que si compres aquestes coses ’una marca "assequible" com és la marca blanca de sephora us costarà uns 257 euros aprox.

I si us dic que m’he gastat 50 euros per tenir tot això...i un parell de coses més, de gran calitat i m’ho han portat a casa?? Val la pena no? Aquí us deixo la foto de la meva comanda a Ladybelleza, van trigar 48 hores, tot super ben empaquetat. Excepte els llapis d’ulls tot m’ha encantat, sobretot els "labiales" son la pera limonera!

 

Apa petonets macones! Si voleu + informació sobre algun producte m’ho pregunteu i amplio l’exposició!

*S*

0 comentarios