Blogia
Beauty & Make Up

CREMA FACIAL DIARIA

CREMA FACIAL DIARIA

NORMADERM DE VICHY

Aquest és el nom de la crema hidratant de dia que estic fent servir en les darreres setmanes. Trobar la crema hidratant ideal és un camí llarg i dur boniques meves però crec que he donat amb la crema definitiva.

La recomano per:

- Tot tipus d'edat

- Pells normals, mixtes o grasses (no per a pells molt seques a no ser que ho complementeu amb un sèrum hidratant).

Avantatges:

- Hidrata molt però no engreixa gens.

- No fa mala olor (tinc una mania enorme amb les cremes que fan olors rares).

- Redueix molt i molt notablement les imperfeccions: granets, poros massa grans, espinilles...jo porto unes 4 setmanes i ja noto la diferencia.

- Si després et maquilles no et surten "brillos" (matifica molt) i el maquillatge es fixa molt i molt bé.

- El recipient té un dosificador molt pràctic per no desperdiciar producte.

- És "no comedogenica (que no fa sortir grans)" i no te parabens (substancies que diuen que poden ser cancerígenes).

Inconvenients:

- Les mosses que tingueu la pell molt seca és possible que us quedi curta en hidratació.

- És una mica cara, tot i que per a mi la relació qualitat preu és insuperable. La venen a les farmàcies i para-farmàcies, costa uns 17-19 euros crec recordar.

Jo me la poso pel matí, per la nit faig servir una hidratant nutritiva. En el pot diu que fa un efecte similar al "peeling dermatològic" però com que no m'he fet cap això ja no ho puc dir.

Recomanació: si no us voleu gastar els diners a lo loco demaneu mostres a la farmàcia, jo sempre ho faig i si m'agrada la mostra llavors ho compro.

Petoneeeeeeets!!!

*S*

6 comentarios

Anna -

Aiii és que ets més maca!!! Vaig a fer la rutina facial diaria i a ficar-me a la meva destrossa oli de rosa de mosqueta! Espero que funcioni, perquè es veu moltíssim, em condiciona per tot!!! Moltes moltes gràcies! M'encanta la idea "SOS petites destrosses", molt per mi!

Petonets.

Anna.

*S* -

Hola Anna!! Moltes gràcies per comentar, llegir i participar d'aquest petit espai de diversió. Em fa molta il·lusió que us agradin les meves propostes.
Sobre les entrades, estic totalment dacord amb tu i tinc pensat organitzar-me millor per poder-ne fer més. Aquest Nadal tindré més temps i em posaré al dia!!

Responent a la teva pregunta haig de dir que el millor que pots fer quan "el mal ja està fet" és:
1. No tocar-ho (evidentment)
2. Per a que no et quedi marca aplica cada nit abans d'anar a dormir unes gotes d'oli de rosa mosqueta (ho venen als herbolaris, vaig fer una entrada fa temps també)sobre la ferida. Paradoxalment contra més hidratada tinguis la zona de la ferida més ràpidament es curarà. Ho dic per experiència!
I ja que t'has animat a fer la pregunta properament faré una entrada "SOS petites destrosses". Merci per la idea!!

Molts petonets persumida!!

*S*

Anna -

M'encanta el blog, ja t'ho havia dit en algun altre comentari, i la veritat, el temps que vas desaparèixer et vaig trobar a faltar. Expliques les coses de manera perfecte, m'agrada i molt. Però trobo a faltar més actualitzacions, suposo i entenc que tens una vida moguda, com totes (per sort!), però sisuplau dedican's deu minutets al dia a les teves seguidores!

Quan acabi la meva crema de Yves R.. Probaré aquesta, no sé que fer amb els maleïts granets, a sobre em faig destrosses perquè m'els toco! Algun remei casero per quan un granet s'ha convertit en ferida?

Petonets presumida!

Sarah -

Estimada adolescent i mare premenopausica (tinc la extranya sensació que us coneixeu...jajaja).

Per l'acné adolescent hi ha 3 coses que funcionen molt i molt bé:

- Ser constant en la neteja facial sense utilitzar productes molt agressius (per evitar el "efector rebote").
- Loción limpiadora Cetaphil (de venta a farmàcies) utilitzar dia i nit.
- Netejar la pell amb un cotonet impregnat amb tea tree oil (aciete de árbol del té) de venta en herbolaris. És antibacterià, anitseptic i secant: redueix espectacularment els granets.

Per "la madre en apuros" és molt normal tenir la pell seca (propia de l'edat) i amb granets eventuals (factor hormonal). Et recomano fer servir un crema per pells mixtes durant el dia (aquesta de vichy és ideal) i una nutritiva per la nit. Si les cremes molt hidratants et resulten massa greixoses prova a fer servir "serums hidratants" son molt més lleugers però creen una pel·licula hidratant espectacular que protegeix de les agressions externes i l'envelliment prematur de la pell.

Un truc: un cop per setmana fes una mascarilla amb "arcilla verde" regula moltissim l'equilibri hidrolipídic del cutis. Sigues constant!

Petonets!!!!! Merci per la consulta ^-^!!!!

Mare pre-menopàusica -

Es pot tenir la pell molt seca i malagrat to tenir grans? Sóc la única a qui li passa? Algun consell?

Adolescent preocupada -

Tens algun truc per una pell de 14-15 anys amb espinilles i acné?
Utilitzo les típiques clearasil però el seu efecte és inpresible. De vegades, estic en plena germinació em posi el que em posi i d'altres sembla que funcioni.
PD: en els productes timo, posaria les tiretes anti-espinilles que s'enganxen a la pell: a mi no m'han funcionat mai