Blogia
Beauty & Make Up

UN CORRECTOR "PATA NEGRA"

UN CORRECTOR "PATA NEGRA"

UNA COSETA MÉS PER ESCRIURE A LA CARTA DE PAPÁ NOEL /REIS/ ARMADILLO DE JANUCÁ

Avui us faré una petita ressenya d'un producte realment bo. Es tracta del corrector d'ulleres de Bobbi Brown. La veritat és que jo no el coneixia tot i que la meva bona amiga de la feina S.R portava moooolt de temps dient-me que era EL CORRECTOR. Aquest any, pel meu aniversari, m'el van regalar i em vaig quedar O_O al·lucinada.

Descripció:

El producte és tot un invent. Consta de 3 parts. És un potet molt petit (diàmetre d'una moneda de 2 euros aprox) amb dos nivells que es poden obrir independentment. En el primer trobem el corrector pròpiament dit i en el segon una pols de textura microscòpica (molt més fina que la farina o el sucre glas). A més, la contra tapa del primer nivell té un mirallet i com a extra (a part) et ve una petita borla per aplicar els polvets.

Amb una quantitat diminuta corregeixes tot el que vulguis, jo ho faig servir per les ulleres però per suposat es pot fer servir per taquetes i sucedáneos.

Com es fa servir:

Apliques el corrector com millor t'apanyis a on ho necessitis i, després, perquè no es quartegi, ni desparrami, ni tots els desastres que ens acostumen a passar, apliques amb un pinzell o la borla els polvets per fixar bé el producte. Jo personalment faig servir pinzell perquè amb la borla no m'apanyo gaire bé.

Et dura posat unes 10 hores intacte i 14-16 en molt bones condicions.

A més, com que et cal molt poca quantitat, dura...buff....jo porto fent-lo servir cada dia durant els últims 3 mesos i ni s'aprecia gairebé que l'he gastat.

Inconvenient:

Tot té una pega amiguetes, en aquest cas el "contra" que li trobo és que si us passa com a mi, que teniu la zona de la ullera més aviat seca, aquest producte no és super hidratant per lo que ho haureu de compensar amb una bona crema de contorn d'uls. Però vamos...això ho dic per dir perquè...l'invent aquest és una passada.

Ho podeu trobar als stands de Bobbi Brown al Corte Inglés o per Internet. És bastant car però penseu que és una inversió a llarg termini i cuida molt i molt la pell.

Bueno doncs espero haver donat alguna idea si esteu buscant un corrector. Altres que us puc recomanar son els de Deliplus (però clar, això ja és segona divisió, no espereu els mateixos resultats...però si les butxaques apreten em semblen més que prefectes).

I...si teniu la sort de no haver de corregir res doncs us felicito!!!Aprofiteu aquest bé amb el que us ha dotat la natura i la mare que us va parir!!^-^!!

Un petonet boniques...i presumides, es clar!!

Idees, dubtes o suggeriments aquí mateix!!

*S*

0 comentarios