Blogia
Beauty & Make Up

NAKED PALETTE de URBAN DECAY

NAKED PALETTE de URBAN DECAY

MAQUILLATGE D’ULLS EN TONS NEUTRALS

Bona tarda princeses!!! Avui us faig la primera part d’aquesta entrada tan demanada i que ja no podia esperar més. Es tracta de la ressenya de la Naked Palette, una paleta d’ombres d’ulls que tinc des de fa poc i que ha despertat autèntiques passions. Tons nude irisats, brillants, purpurinosos i mate, perfectament exposats en aquesta deliciosa presentació, amb pinzell i preabase d’ombres... hummmm!!!

Bueno, bueno, bueno he observat que des de que em maquillo els ulls amb aquestes ombres moltes de vosaltres m’heu dit que quins looks d’ulls tan xulos em feia... és més, la nit de cap d’any, vaig maquillar amb aquesta paleta a Miss. A.P i sé del cert que va causar furor (jo mateixa em tirava floretes dient-li que era el cop que més guapa l’havia deixat, clar que on hi ha bona matèria prima!).

Naked Palette de Urban Decay al detall

Es tracta d’una paleta amb 12 d’ombres d’ulls de colors neutrals (gama de colors nude/terra) que van des del més claret i discret al més daurat i llampant.

Conté també un pinzell per aplicar les ombres i una prebase d’ombres (talla mini) amb la que estic ENCANTADA!! No havia provat mai una prebase de Urban Decay i haig de dir que m’ha fascinat, espectaculars resultats! ( la prebase fa que les ombres no es quedin a la conca de l’ull, caiguin o desparramin i fa que els colors es vegin més vius.  Si no n’has tingut prou amb aquest cacho parèntesi no dubtis en mirar el meu post respecte les prebases aquí).

La mida és “prou petitona”, deu fer de llarg com un pam i mig i d’ample uns 4 dits (la podeu emportar de viatge perfectament). La caixa és de vellut marró...mmm!! Els colors són aptes per a totes les edats: de les més teens a les més senior.

A la foto us he posat les imatges ampliades de les ombres perquè veieu els colors, clar que a la foto no s’aprecia bé però són realment boniques. Les daurades, encara que semblin massa exagerades, són la hòstia!!!! Queden molt i molt bé!!! Personalment un dels looks que m’estic fent i que millor resultats em dona és aplicar per tota la parpella la primer ombra (contant per l’esquerra), marcar la conca de l’ull amb la negra, la penúltima, i aplicar de nou sobre l’ametlla de l’ull alguna daurada (aquest últim pas el faig amb el pinzell que ve amb la paleta, al ser de pel sintètic, s’adhereix molt bé al pigment més purpurinós) .... queda moooooolt rebé. Les fotos les faig amb el mòbil així que són una mica limitades però si veig que queda bé, ja us pujaré alguna foto d’algun maquillatge.

Preu: 40 euros!!! Oux!! Fa mal, ho se. Però podeu esperar a demanar-la per un cumple... o una ocasió especial.

Peeeeeeeeeeeeerò si no esteu ni molt menys disposades a invertir aquests diners en 12 ombres d’ulls i un pinzellet.... demà us pujaré la segona part d’aquesta entrada: NAKED PALETTE versió LOW COST! És ideaaaal!!! Però per això haureu d’esperar un dia més...jijijiji!!

Rebaixes...

 Si voleu fer algunes compres maquillístiques fins al 31 de gener algunes webs fan interessants descomptes, ELF, Maquillalia o Lady Belleza tenen promos de fins al 40 %. Al menú de l’esquerra hi teniu els links per si voleu xafardejar.

Una recomanació...

També us deixo el link de una nova blogger de moda que s’ho curra molt per si voleu idees de com vestir-vos en diferents ocasions o com decorar, per exemple, l’habitació del vostre bebé. Es diu working mum  i el blog és moníssim! 

Bon setmana i petonets precioses!!!!!!! Muaaaaaaaaaaaaaaaaaasca!!!!!!

Dubtes, idees i suggeriments, aquí mateix!

*S*

1 comentario

mas madera -

Estimada amiga S.
Gràcies per la informació. ja tinc la naked palette... però no sé com usar-la. Podries fer-nos un repàs de l'ordre en el que s'han d'aplicar els tons?

Una fidel seguidora