Blogia
Beauty & Make Up

UN TRACTAMENT QUE M'HA DEIXAT AMB LA BOCA OBERTA

UNA ALTERNATIVA A LES NETEGES DE CUTIS TRADICIONALS

Bon any nou a totes!!! Guapes més que guapes! Aquest 2011 segur que ens portarà coses bones...que ja toca! Avui faig una petita entrada per parlar d'un tractament que m'ha deixat bastant flipada, es tracta de la microdermoabrasió. Ja se que el nom és horrible però el tractament és molt curiós i agradable.

                        https://presumides.blogia.com/upload/externo-c31176de8b14899f02ff2b621da844fc.jpg

De què va tot això?

No se si heu anat mai a fer-vos una neteja de cutis a un centre d'estètica. Doncs bé, jo m'ho he fet un parell de vegades, i no em va agradar gens ni mica i, com que tinc la pell molt sensible, em va passar el detestable "efecto rebote" i vaig acabar pitjor del que havia entrat.

Fa poc al costat de casa vaig veure que anunciaven en un centre d'estètica aquest tractament, he estat investigant, em vaig reunir amb una de les noies del centre i finalment m'he decidit a fer-ho.

Es tracta d'una espècie de "peeling profund" gens agressiu. Et posen una pols de corint (cristalls d'aquest mineral) i amb un petit aparell et fan un massatge per la cara amb aquesta pols. La sensació és molt agradable. Al final et posen una ampolleta "rejuvenecedora" i llestos. Cap a casa.

Avantatges: no surts ni amb la cara vermella, ni inflada, ni res de res. Surts amb la pell preciosa i suau. És molt i molt suau però no per això te menys efectes positius.

Efectes: els mateixos que un peeling--> treu impureses, espinilles, pells mortes, taques superficials, marquetes superficials i rejuveniment general de la pell.

Si voleu més informació del lloc on m'ho he fet o el que penso més concretament sobre el tema no dubteu en preguntar!

Per cert! podeu fer només una sessió, dues o les que us vinguin en gana! I costen com una neteja de cutis (o menys) 30 euros.

Idees, dubtes o suggeriments aquí mateix boniques!!

*S*

2 comentarios

*S* -

Hola cuca! Això m'ho vaig fer a un centre que es diu "jet light". Està a Barcelona, concretament a Gràcia molt a prop de travessera amb torrent de l'olla. La seva web és
http://www.jet-light.com/ aqui tenen l'adreça i el telèfon. Si hi vas ja m'explicaras que t'ha semblat! Petonets presumida!!

Laia -

Hola de nou!

Uau, m'encanta el teu blog!!! Hi estic ben enganxada, i això k no fa ni dues horetes k l'he trobat!! :-D

Em podries dir el centre on et vas fer la dermoabrasió? :-)

Moltes gràcies!!!

Laia