Blogia
Beauty & Make Up

HIGIENE PINZELLS DE MAQUILLATGE

Els accessoris de maquillatge han d’estar ben nets!

Hola boniques!!! Que tal el nadal??? Espero que molt i molt bé! Avui recupero la dinàmica del blog després d’uns dies de descans en terres tarragonines. Avui us volia posar el look de cap d’any però no em funciona la càmera de fotos!!! Crec que s’ha empatxat de torrons...igual que jo! Així que mentre es recupera i aconsegueixo una altra us parlaré d’un tema important.

Moltes de vosaltres ja ho sabreu però per si les mosques us explicaré una mica el tema de la higiene de pinzells. Com ja sabeu jo m’aplico tot el maquillatge amb pinzells (la base, el corrector, ombres, polvos...), doncs bé, després de fer-los servir s’han de desinfectar sempre. Això és molt important. Com ho faig? Preneu nota:

Material:

- Un petit pot amb dosificador tipus spray (el podeu comprar als basarsxinosetc...)

- Aigua mineral

- Alcohol

Tea Tree Oil (opcional)

Ompliu el pot amb tres quartes parts d’aigua mineral (la de l’aixeta és massa dura, com a mínim a BCN i fa malbé el pel), una quarta part d’alcohol i tres gotetes de tea tree oil (o una cullerada si teniu una loció, que està més diluïda). Ho barregeu bé i ho tapeu amb el dosificador.

Cada dia després de fer servir els pinzells pulveritzeu el vostre desinfectant sobre els pinzells i traieu l’excés de maquillatge o brutícia amb un paper absorbent de cuina. I ja està!!! L’alcohol és un excel·lent desinfectant i el tea tree oil (aceite de árbol del té, ho podeu trobar als herbolaris) és un bactericida super potent.

Amb això evitareu expandir un brot d’acé o una petita infecció d’ull, etc... és a dir, si tens un granet, fas servir un pinzell i no el desinfectes, al dia següent t’estaràs escampant tota la "ronya" del granet per la cara. En canvi, si ho has desinfectat (feina que et traurà 1 minut) evites el problema.

Si no voleu fer el vostre preparat desinfectant casolà podeu comprar-lo ja fet. Algunes marques que el venen son: MAC (el de la foto), KiKO Cosmetics, Make Up Forever, Sephora o ELF. Ronden entre els 11 i 4 euros però a mi em surt més a compte fer el casolà (em surt per uns 50 cèntims i és el mateix).

A més de fer això jo els netejo en profunditat un cop cada 15 dies (tot i que s’hauria de fer un cop per setmana...però soc molt mandrosa i aguanto 15 dies...això si, sempre ben desinfectats). També desinfecto el riçador de pestanyes amb un cotonet!

Aquest és un petit resum sobre el tema si necessiteu que us doni més informació al respecte em podeu escriure aquí mateix i amplio el tema.

Idees, dubtes i suggeriments aquí mateix!

Un petonassssss precioses presumides!!!!

*S*

1 comentario

minerva -

Molt bona entrada Sarah!

l'altra dia la vaig liar posant a sota l'aixeta la meva brotxa dels polvos de la cara per netejar-la.. s'ha quedat espaxgurrada la pobre... ara ja sé com netejar-ho tot bé!

Mil gràcies!! ;)