Blogia
Beauty & Make Up

OMBRES D'ULLS LOW COST

OMBRES D'ULLS LOW COST

ALTERNATIVA A LA NAKED PALETTE : NYX, THE RUNWAY COLLECTION

Senyoreeeeeeeess a pocs minuts perquè comenci el Barça penjo la segona part de l’entrada d’ombres d’ulls en colors neutrals. ¡Lo prometido es deuda! Si recordeu ahir us parlava de la Naked Palette, una paleta d’ombres d’ulls en tons marronets (DELICIOSA) ... peeerò que per desgràcia costava 40 pavos. Doncs bé, avui us faig la proposta low cost. La Paleta de 10 colors terra de la marca NYX.

Bueno, la meva mare que és molt presumida també, frisava (guita tu quin català “frisava”) per tenir un Naked Palette, però no volia gastar tanta pasta ja que no fa servir les ombres tant com jo. Així que vaig pensar en fer-li aquest detallet que per lo que veig (comprovareu a les fotos que ja té totes les ombres marranejades) li ha encantat ^-^!

La paleta de NYX a fons:

Son 10 colors, molt pigmentats, tan suaus que semblen crema... però no! Son pols! UO! Hi ha un color totalment blanc i un totalment negre així que us podeu fer des de looks virginals a looks black smoky eyes arrebatadores. Els altres són de la gamma dels marrons i hi ha també un rosa clar. Tots tenen un puntet molt sotil, irisat, lo que les converteix en una autentica delicatessen.

L’estoig té la mida d’un bitllet de 5 euros i és més lleuger i elegant que una papallona vestida de Chanel. També porta incorporat un mirall molt digne i una espongeta (a les que ja sabeu que els hi tinc una mania espantosa...aaaaah ....horreur!! NO les feu servir mai si no voleu desgraciar el vostre maquillatge... però veureu que la meva progenitora no fa cas dels meus consells i SI fa servir l’espongeta...aixxxx).

Fa poc em vaig quedar a dormir a casa els papis i pel matí em vaig maquillar amb aquestes ombres, vaig anar a treballar, i cap al tard vaig anar a la universitat i vaig arribar als volts de les 22 a casa. Les ombres intactes. Així que la qualitat un 10 com una catedral.

Preu: ronda els 10 eurus!!!!!

On comprar NYX: a Barcelona, Vic i Mataró ho venen a les botigues Beautik (la de Barcelona està a la carretera de sants, situació que ha provocat el meu arruine total). Per Internet també les podeu adquirir a Maquillalia, i moltes altres webs.

Referència: aquesta en concret és la “10 color Eyeshadow Plaette la nº.03”. Però hi ha més colors.

Doncs bé ara ja teniu les dos propostes: ideals i divines a parts iguals. Ara ja només em queda pujar un look pas a pas amb aquests colors, a petició d’una lectora incondicional.

Vinga boniques un petonarro i sentiu-vos més guapes que mai.  Porqué vosotras lo valéis! Olé!

Dubtes, idees i suggeriments, aquí mateix!!

*S*

1 comentario

A.P. -

Me l'acabo de comprar! Aquesta tarda!
Demà la provo i et dic què em sembla! Des que la vas penjar que em moria per tenir-la! :P
Petons!