Blogia
Beauty & Make Up

LA MEVA SEGONA GLOSSYBOX

LA MEVA SEGONA GLOSSYBOX

OMG LADIES!! EL DESCOBRIMENT DEL SEGLE, JA ÉS UN FET!!!

Cuquuuuuuuuuuuuuuuuuuuuis!!! Tornem a estar aquí en marxa i amb ganes d’agafar de nou el bloc perquè per fi he acabat exàmens! Oeoeoeoeoeoeoe!! I la millor manera de tornar a començar és portant-vos la ressenya de la Glossybox del mes de Gener.  I per si no ho he deixat clar en anteriors ocasions: és la Ò-S-T-I-A! Amén!


Avui he anat a recollir la meva Glossybox del mes de Gener (ho se, portava morta de fàstic a correus ja fa 15 dies però entre la feina i els exàmens no he tingut ni un segon per passar a recollir-la... per cert te la porten a casa, però com que no hi sóc mai doncs l’haig d’anar a buscar a correus... fi d’aquest parèntesi sense interès però que em venia de gust escriure).


Com que no em vull estendre i fer un post tediós passo directament a explicar-vos els suculents continguts. Si acabes d’arribar aquí i no saps del que t’estic parlant llavors consulta aquí el que és una Glossybox i aquí la ressenya de la Glossybox de desembre.


1.    Com sempre presentació impecable, llaços, confetis i paper de seda. Aquest cop amb un piruleta en forma de cor, ja que és l’edició especial de Sant Valentí i el color de la caixa és rosa xicle (l’altre cop era vermella passió).


2.    El condumi:


-    Aguavital: mini talla d’aigua perfumada tonificant que aporta vitalitat, energia i dinamisme. 40ml.
-    Emulsió hidratant de BE+: una crema hidratant corporal en emulsió per a pells sensibles i seques. 200ml (la real son 500... però la de 200 ml és enorme).
-    Rimel negre: de WOW! És la crazy volume mascara que torna les pestanyes gruixudes i denses, per a pestanyes femenines i sensuals. Mida real.
-    Tractament capil·lar: crema reparadora per a cabells que nodreix i allisa les  cutícules i repara puntes obertes de Broaer. Mida real.
-    Crema de mans: antiaging intensiva a base de rosa natural de Natural Rose. Mida real.


Tot plegat suma uns 50 euros.... però com ja sabeu... jo només he pagat 10, preu final definitiu, taxes d’enviament incloses. Ladies!!!!! Esteu boges si no us apunteu a la caixa de febrer!!! Aquests productes són la rebomba!! Per cert que haig de dir que la meva amiga S.R, l’advocada més sexy de la meva feina, també ha rebut la seva i en comptes del rimel tenia una crema pel contorn d’ulls... no sé si hi havia més diferències... ara no ho recordo... Però vamos, que canvien algunes coses del contingut en funció del teu perfil (que defineixes en la inscripció de la susodicha caja).


Així que ara tinc el kit de Valentine’s day al complet: hidratació, olor, cabells lluents, pestanyes deluxe i mans de nina! Ara es tracta “d’aplicar-se el cuento” cada dia, i sortir al carrer més divina que mai!


Mooooooooooolts petons precioses!! Demà entrada especial Sant Valentí!!!! Trucs per estar guapa i “sepsi sepsi”. Grrrr!!! ^-^!!!!


Dubtes, idees i suggeriments aquí mateix!!!


*S*

4 comentarios

Sílvia -

Jo en vull una.... !!! M'encanta!!! Petons preciosa!

Silvia -

Simplemente...me encanta!!!!Es como tener un regalito sorpresa fantastico todos los meses!!gracias por compartirlo con nosotras!!!!

*S* -

Gràcies euga radiant!! M'alegro que t'agradin els consells!

Una eugua radiant -

Maravellós
Aprofito també per dir-te que el xampú de cavalls és ... l'"equi"nox (je je) dels xampús per persones humanes.