Blogia
Beauty & Make Up

TOT UN INVENT: UN COLORETE SENSE COLORETE

O-GLOW DE SMASHBOX



https://system.netsuite.com/core/media/media.nl?id=7672&c=665937&h=19508d99fd9a2473d8bf

Aquest és el nom de l'últim crit en coloretes. O-Glow de la marca Smashbox. Bueno, bueno, bueno: nenes. Fa un parell o tres setmanes una companya de feina va venir tota encuriosida perquè havia provat aquest producte...i jo, que no em puc estar de catar tots els potingues nous que surten, vaig córrer al Sephora a demanar una mostra...i si! em van donar una mini-mostra (4 aplicacions) però he pogut avaluar el producte i us vinc a explicar de què va la cosa.

Es tracta d'un gel transparent, com gomina. Agafes una goteta de producte i l'apliques a les galtes fent un massatge en cercles. Vas treballant el producte i mica en mica es va convertint en rosa com per art de màgia...i deixa un color rosat preciós, com un color saludable natural. És una passada, m'he quedat de pedra!!

La moguda és que aquest producte activa la circulació de la pell i fa que "et posis vermella" però sense portar la cara pintada. Ha ha ha! us asseguro que sembla màgia! És molt i molt curiós. I dona un aspecte de persona guapa i sana, a parts iguals!

Dura unes 5 hores potent i unes 5 hores més cada cop més fluix. Ho he provat sense base de maquillatge (el resultat és molt espectacular) i amb base de maquillatge (no es veu tant però igualment fa efecte).

Com ja us he dit només ho he fet servir 4 cops pq la mostra era diminuta però ha sigut una troballa molt original.

A qui ho recomano?

Sobretot noies que no us agradi anar maquillades. És una manera "natural" de tenir bon color.

Costa uns 20 i pico euros i només ho venen als Sephora. És car però ha de condir moltíssim perquè ja us dic que em van donar 1 GOTA i em va durar per 4 aplicacions.

Si voleu més informació ja sabeu! No dubteu en preguntar!!!

Dubtes, idees, suggeriments...aquí mateix!!!

*S*

0 comentarios