Blogia
Beauty & Make Up

QUATRE PRODUCTES DE DELIPLUS

QUATRE PRODUCTES DE DELIPLUS
MERCADONA..QUE GRAN QUE ETS

En aquesta foto us poso les quatre coses de Mercadona que considero que val la pena tenir i que no han d’envejar res a productes d’alta gamma. Com ja sabeu els hipermercats Mercadona tenen una zona de cosmètica que ofereix productes de la seva marca blanca: Deliplus.

No soc fan de toooots els productes Deliplus però n’he provat bastants i n’hi ha alguns amb els que sempre repeteixo. Avui us en porto quatre però en el futur faré una segona entrada perquè en tinc més..^-^!!

1. Mascarilla purificante vitaminada: és tot un descobriment. Es tracta d’una caixeta que ronda els 2,5 euros on hi venen 5 sobres mono-dosis. Cada sobret conté una mascarilla d’argila verda amb algues marines. S’aplica, es deixa actuar i als 5 minuts es retira. Us quedarà la pell neta, llisa, molt tersa i ben nodrida. El fet que sigui mono-dosis resulta molt net i pràctic. Ocupen poc espai i us ho podeu endur de viatge. Jo em faig una cada 15 dies però a la caixa diu que us en podeu fer fins a 2 per setmana. Sempre repeteixo.

2. Agua de Avena: costa uns 2 euros i dura com un any!! Ve taaaanta quantitat!!! La faig servir per mils coses, un dia ja us faré una entrada especial pq té molta tela però resumint: calma la pell (cos i cara), serveix com a base per a mascarilles casolanes, protegeix el cabell i fa que brilli molt, fixa el maquillatge...Una ganga (tenint en compte que si compreu aigua d’avena de marca us gastareu 20 i pico euros pel mateix i menys quantitat, jo tenia la d’avene i és el mateix).

3. Pinzells de maquillatge: Els hi poso molt bona nota. No recordo el que costen però diria que entre 3 i 5 euros. Un pinzell de marca us pot costar fins a 50 euros així que aquests els recomano 100%. Son suaus, no deixen anar pels i duren molt.

4. Ombres d’ulls: Costen 3.5 euros, una ganga, tenen la mateixa mida que les de MAC i no son gens polvorientas. Així que son una gran inversió. Evidentment no tenen una pigmentació increïble però ben aplicades queden molt bé.

Coses que no recomano: les bases de maquillatge. Son més aviat dolentes.

Dubtes, idees i suggeriments aquí mateix!!!

Petonets cuques presumideeeees!!

*S*

2 comentarios

*S* -

Hola cuca!! Merci per llegir-me!!
El pinzell més gran es fa servir per aplicar la base de maquillatge líquida. T'apliques una petita quantitat de base a la ma, hi suques el pinzell i et pintes la cara com si fos una paret. Jejeje, sembla raro però queda molt millor i molt més natural que amb els dits.
De deliplus jo tinc un esmalte transparent amb vitamines que ajuda a reforçar les ungles i que no es trenquin i va MOLT MOLT BÉ. No en tinc cap de colors així que no et ser dir si els de colors duren o no però també tinc entes que tenen molt bona fama!! Yuju!!

Petoneeets!!

Minerva -

Buenas Sarah!! m'encanta el blog!! felicitats perque et fas una currada increïble de manera altruista...

Escolta, el pinzell que ha sposat així més grandet pq es?

Aps... i em permeto el luxe de recomenar també els pinta ungles del deliplus... m'han dit que van molt bé, tot i que jo no els he probat... que en penses?

Petonets guapa