Blogia
Beauty & Make Up

ESTIL: PRIMAVERA ESTIU 2011

ROBA, COMPLEMENTS I MAQUILLATGE DE TEMPORADA

Nova temporada, Nova temporada, Nova temporada, Nova temporada,!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Per fiiiiii!!!!!!^-^!!

La nova col·lecció de roba i maquillatge ja està a les botigues. Avui us porto quatre tips de moda i make up per a aquesta primavera.

Roba:

Es porta moltíssim la roba amb flecos. Rollo indio apache. Textures de ante i jeans. Les parts de d’alt seran samarretes bàsiques oversize i les parts d’abaix seran les més "carregades" del look.

https://presumides.blogia.com/upload/externo-f84e69fa9901598a4465fcd4c745bc3c.jpg

Sabates:

Entren molt fort en el panorama del calçat les sabates tipus Oxford. La veritat es que a mi em costa una mica d’acceptar aquesta nova tendència però ben combinades poden resultar molt i molt cuques.



https://presumides.blogia.com/upload/externo-36cd9ab1d969c4c6e95fc3a901d4f37b.jpg  

Complements:

Collars i arracades amb plomes!! Quan vaig llegir sobre aquesta nova moda vaig pensar "que asco!!...no suporto un colom, i ara m’en penjaré un al coll?" però he anat a fer una visita exprés a algunes botigues i haig de dir que em semblen moníssims!!! Visca la ornitologia!!!!!!!

https://presumides.blogia.com/upload/externo-84af23577c7f91cc235d4639c8d64ad2.jpg      https://presumides.blogia.com/upload/externo-aa1ea428a32280bd2bf5c114b3850775.jpg


On comprar:


De totes les botigues Inditex (i sucedáneos) que he vist la que té els complements més bonics és Blanco (i molt bé de preu). Quina preciositat!!!! A Blanco també tenen moltíssimes sabates tipus Oxford...olalá. A H&M hi ha bolsos molt bé de preu i alguns complements potents...però només alguns, perquè, sota el meu punt de vista, H&M té algunes cosetes que rocen lo xoni.

La roba?? A Stradivarius, Blanco, H&M...però no pas a Zara, de moment no han descobert el look Cherokee...així que només recomano Zara per a comprar els bàsics.

Maquillatge:

1. Pell morena (un bon bronzejador mate)

2. Ombra d’ulls en tons coure i bronze molt shimmer. Personalment hi ha una ombra que em té conquistadíssima, és la "Bronze" (es diu així) de MAC. És la que porta la Jennifer Love Hewitt a la serie Entre fantsmas. Nenes, si us agrada com porta els ulls pintats aquesta mossa, aquesta ombra és un clon perfecte.
https://presumides.blogia.com/upload/externo-752ab9ab7d2559cb3023c7d08e7145d1.jpg

3. Coloretes mate en tons taronges i corall.

4. Per tant, bye bye ulls foscos. Bye bye "ojos ahumados" en negre. Ara es porta un look molt més terra.

5. Es portaran molt els il·luminadors càlids.

6. Als llavis? S’acaba el rosa i el fúcsia i entren amb molta força els marrons nude i també els foscos.

Per tot això us recomano aquesta paleta d’ulls (feu clic aquí), és en tons neutrals i podeu disfrutar de múltiples combinacions.

Pels llavis us recomano el color "Cocoa" de Nyx, el tinc i és una preciositat. Feu clic aquí.

I properament: Tot sobre il·luminadors!!

Dubtes, idees o suggeriments...aquí mateix!!!!

Petoneeeeeeeets presumides!!!

*S*

1 comentario

Alba P. -

M'encanten les plomes i m'encanten els marrons! O sobretot m'encanta l'ombra Bronze de MAC! Tot i que no la tinc, penso que és preciosa!