Blogia
Beauty & Make Up

LA COSA VA DE PINZELLS

LA COSA VA DE PINZELLS

ADÉU A LES ODIOSES ESPONGETES!!  

Quan em vaig començar a maquillar ho vaig fer com la majoria de noies. Amb els dits i unes odioses espongetes que venen a les caixetes d’ombres i coloretes...ara miro enrere i no se com les podia "apanyar"! Realment no és un mal sistema, en absolut, però si el make up és algo que us ocupa més de 10 minuts al dia...llavors heu de passar a la següent fase...la conversió al mon del pinzell.

Evidentment no em vaig comprar tooots els pinzells de cop, però contra més els feia servir més pinzells nous veia de gran utilitat fins al punt que, a dia d’avui, no faig servir les mans per res. Ara soc una autentica "pintora de brocha" professional ^-^!

A la foto d’avui us poso els pinzells que més faig servir. A continuació n’explicaré una mica l’ús i us faré recomanacions per si en voleu comprar algun!

1. ELS DE BASE: En tinc dos. El primer és un que es diu "Mofeta", pelillos blancs a la punta i negres en el cos. El faig servir per estendre la base líquida, queda aplicada que és una meravella!!També el podeu fer servir per aplicar colorete. L’altre és un pinzell pla tipus "llengua" no dona tan bons resultats com la mofeta però per aplicar el corrector és excel·lent. La mofeta la vaig comprar a KIKO cosmetics i el pinzell pla al MERCADONA.

2. ULLS: El primer grup de pinzells d’ulls son per aplicar ombres. En tinc de diferents mides per ser més o menys precisa. Un és de Dior, un de Mercadona i els altres de Claire’s.

3. ULLS: Aquest segon grup de pinzells d’ulls son més especialitzats. El primer és per delinear l’ull (amb ombra, eyliner en gel...el que vulgueu), el segon és per difuminar en looks tipus somkey eyes i el tercer és un tipus "boli" d’altíssima precisió (per marcar la conca de l’ull, il·luminar el llagrimal...). Son de Dior, KIKO i Novara respectivament.

4. CARA: Per la cara en faig servir 3. El primer és per polvos, el segon per colorete i el tercer de precisió (il·luminador, colorete, contorn...). Son de Dior i Bobbie Brown.

5. On hi ha un * és un "pentinador" de celles i pestanyes. El ** és de llavis, molt i molt precís (ideal si us voleu pintar els llavis d’un color intens sense enguarrar tot el contorn de la boca). El *** és un pinzell que es diu KABUKI i és un multiusos (per aplicar base, polvos, colorete, il·luminador...una passada) jo el faig servir per colorete. Son de Claire’s, Dior i MAC (respectivament).

Doncs això és tot!!Si voleu informació més detallada podeu fer-me preguntes aquí mateix!!.

Marques que no recomano: Els de KIKO...puajjjj. Destenyeixen i no valen la pena, tot i que son molt econòmics.

Marques que recomano: Els de MERCADONA. Son molt econòmics i valen molt i molt la pena per a principiants i expertes.

Marques per tota la vida: Els de Dior, Bobbie Brown i MAC son pinzells molt cars però que van taaaan bé i son de taaaan bona qualitat que et duren tota la vida. Jo no els he comprat perquè van ser un regal de la meva super tieta i la meva super iaia però si els perdés els compraria de nou seguríssim.

Si no en teniu ni un us recomano que compreu: un de polvos, un de colorete, un parell d’aplicació d’ombres (un normal i un de difuminar) i un de base.

Dubtes, idees o suggeriments aquí mateix!!! Espero ser util petiteeees.

Un petonet presumideeeeees!!!!

*S*

2 comentarios

*S* -

Molt recomanables...Mercadona Power!!! Jo ara m'he comprat uns anglesos que m'han d'arribar en els propers dies. Valen entre una i 3 lliures i mitja...si son bons us asseguro que son el descobriment de l'any!
Petoneeeet!

Alba P. -

M'encanten els pizells! Jo també em pregunto com és possible que abans em maquillés amb els dits o amb les espongetes de les ombres, i això que jo no tinc pinzells bons!
Em guardo aquest catàleg que ens has fet per a properes adquisicions! ^_^
Així doncs, van bé els del Mercadona?
Un petó!