Blogia
Beauty & Make Up

BASES DE MAQUILLATGE

BASES DE MAQUILLATGE

A LA RECERCA DE LA BASE IDEAL

Avui parlaré sobre bases de maquillatge, un altre tema d’Estat. Com ja sabreu jo m’aplico base de maquillatge pràcticament sempre...això vol dir que en gasto molta i n’he provat moltíssimes...mare meva...realment moltes. No recordo totes les marques que he provat per això avui us parlo de les quatre que estic fent servir últimament. Però abans aclarim cosetes sobre les bases de maquillatge.

Sobre les bases:

1. Hi ha tres grans tipus de base: la líquida, la compacta i la mineral. La líquida és, com el seu nom indica, líquida. La compacta és com una cera i la mineral és com un polvet suelto. He provat els tres tipus i per com queda aplicat, com cobreix i l’acabat natural que deixa em quedo, definitivament, amb la LÍQUIDA. (Evidentment cadascú té les seves manies i li pot funcionar un altre tipus).

2. Si no voleu que us engreixin la pell busqueu sempre que posi en l’envàs OIL FREE.

3. Sempre les compro amb factor de protecció solar (s’indica amb les lletres SPF).

4. El lloc ideal per provar si el color que aneu a comprar és el vostre és la mà (en el dors, no la palma).

5. Cada marca les classifica en nivells de cobertura, això ho heu de preguntar sempre (si és alta, mitja o baixa). Jo sempre compro bases de cobertura mitja-alta.

6. Si no us agrada portar base de maquillatge però us ve de gust tenir un color saludable a la pell, llavors us recomano una CREMA HIDRATANT AMB COLOR. Les podeu trobar a la farmàcia, son molt i molt afavoridores (però no cobreixen com una base).

Passem a descriure les 4 bases que estic fent servir (d’esquerra a dreta en la foto):

HIDROMATT de BASIC: costa al voltant dels 3 euros, molt i molt barata, i pel preu que té te molt bons resultats. És oil free i no dona al·lèrgia (ho diu una noia que té alergia a tot). Si no teniu pasta és una bona solució, de veritat. La venen al Shlecker, al stand de BASIC.

STUDIO FIX FLUID de MAC: costa uns 27 euros i per mi és: LA BASE IDEAL. Increïble com et queda la pell (de porcelana nenas), té SPF, oil free, antial·lèrgica, etc... El que més m’agrada d’aquesta base és que és molt fàcil trobar el teu color exacte perquè MAC té una gamma de colors enoooooooorme (com 30 i pico). E-S-P-E-C-T-A-C-U-L-A-R. He provat bases molt més cares que eren una caqueta embolicada en comparació a aquesta. Li poso un 9,5 (no li poso un 10 pq té un petit fallo...que no m’agrada gaire la olor...:S).

SUPERFIT MAKEUP de CLINIQUE: costa uns 34 euros crec. Està bé...pffff...ni fu ni fa...cobertura mitja, textura massa líquida i difícil de treballar. Les coses bones que té es que dura molt, les cosetes de CLINIQUE cuiden molt i molt la pell i per persones amb problemes greus d’acné o psoriasis pot ser una bona alternativa. Si teniu la pell normal no la recomano. Per mi és massa cara pel que fa.

NATURAL FINISH LONG LASTING FUNDATION de BOBBI BROWN: aquesta entra en la categoria de les prohibitives. Costa uns 40 i poc euros. És una base boníssima però no me la tornaré a comprar podent tenir a meitat de preu millors resultats amb la de MAC. Igualment res dolent a dir: bona cobertura, té SPF, dura molt, matifica, fa molt bona olor...en fi...li poso un 8 (li he tret dos punts pel preu).

Si esteu pensant en comprar una base i no sabeu quina podeu enviar-me un mail amb el vostre tipus de pell i us puc recomanar alguna dintre del vostre pressupost, clar. Ja us dic, aquestes son les que estic fent servir ara però n’he provat moltes més!

Espero que us sigui útil, preguntes o suggeriments aquí assota presumidesssss!!!!

Muaaaaaaakisloquis!!!!


*S*

2 comentarios

*S* -

Hola Andrea!! Gràcies per seguir el blog!!! I més gràcies encara per la recomanació, en la propera entrada sobre “bases de maquillatge” enganxaré la teva proposta! La veritat es que no he provat els polvos que dius però per com ho expliques pinten molt rebé. A més amés Estée Lauder és una de les millors marques de maquillatge del món. De fet, la companyia Estée es propietària de grans firmes del makeup com MAC, Clinique, Bobbie Brown o Smashbox entre moltes altres! Així que segur que tens un producte 10!
Petonets presumidaaa!!! ;)

andreea* -

Holaaa:)

Ja veus que m'he aficionat al teu blog, m'encanta!! Llegint tot això de les bases per la cara, he volgut fer un suggerminent, que no sabia on posar-ho de totes les publicacions i suposo que aquí és el lloc més acertat:

Fa un quant temps em van regalar uns "polvos" de la marca Estée Lauder i ES LO MILLOR QUE HE PROVAT MAI!!!
Com que se m'estan acabant vaig anar a "Raquel Sala" a mirar aviam quin seria el preu i em vaig desmoralitzar per complet, el preu és de 40 euracus! amb un descompte del 10% per tant uns 36 euros mes o menys. He probat altres polvos, bases etc. però cap ha donat resultats tant impresionants com aquests, aparts de que la pell de la deixa finissima i preciosa, porser l'huarem de demanar als reis...

Per tant, aquesta es una seuggerenccia que faig des d'una meva opinio i amb el que m'he trobat jo, sincerament m'han ecantat.

Hos deixo un link, perquè veiguis de quins parlo, tu havies sentit mai parlar d'aquesta marca i els seus resultats? Un petó preusmidaa ^^

PD: He buscat els que tinc jo, però no és ben be igual perquè els meus polvos estan sueltos, es a dir, no estan concentrats i tal, a la botiga em van dir que la versio que tinc jo és la mes antiga i que l'havien canviat feia 3 mesets:)

http://www.google.es/imgres?q=est%C3%A9e+lauder+lucidity+loose+powder&um=1&hl=es&client=opera&rls=es-ES&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=UTri6E1sw-A8XM:&imgrefurl=http://www.shopping.com/Estee-Lauder-Estee-Lauder-Lucidity-Translucent-Loose-Powder-No-01-Light-21g-0-75-oz/info&docid=fLQzhUOFFvIbRM&imgurl=http://di1-2.shoppingshadow.com/images/pi/40/4a/0f/29111414-260x260-0-0_Estee%252BLauder%252BEstee%252BLauder%252BLucidity%252BTranslucent%252BLoo.jpg&w=260&h=259&ei=WevTTtfCH4GbOqWS4KYP&zoom=1&iact=rc&dur=257&sig=113250553133448863603&page=1&tbnh=129&tbnw=163&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:12,s:0&tx=56&ty=60&biw=1122&bih=612