Blogia
Beauty & Make Up

CABELLS ESPECTACULARS!

CABELLS ESPECTACULARS!

MELENA AL VENT

Bufones!!!!!! Bon dijous!!!!Avui vull començar l’entrada fent una reivindicació femenina: Cuquis, les dones som la bomba! I es que si jo tornés a néixer triaria ser dona segur!!! Quina sort tenim!! I a més a més som unes cracs traient-nos partit, si o no? Us asseguro que faig miracles with myself ...i lo de "la mona y la seda" és mentida!!! Jo prefereixo parafrasejar a la gran Helena Rubinstein i dir "No hi ha dones lletges, sinó mandroses". Comencem!

MISSIÓ: "Birthday D.S"

DATA: 03/03/12

TEMPS QUE EM QUEDA: 3 dies

DIA 2. Cabells de seda

A la foto podeu veure 3 cosetes que faig servir per lluir una melena hollywoodiense sense massa esforç i per 4 duros. Tenim: paper film, una raspall de cabell i oli d’ametlles dolces.

1. A casa, al vespre, quan ja sé que no m’ha de veure ningú, em poso el meu pijama antisexy, les pantufles de la Puka, em preparo una infusió i em disposo a ocupar-me de la melena.

2. Em pentino una bona estona fins deixar tots els meus cabells ben desenmaranyats.

3. M’impregno tots els cabells d’oli d’ametlles dolces (en vaig parlar de les seves magnífiques propietats en aquesta entrada). Ben remullats, que xorregin. Em pentino amb tot el aceitorro. Tingueu la precaució de portar una tovallola a les espatlles i una samarreta cutre Matutano.

4. Em recullo el cabell a lo cutre amb uns clips i m’embolico el cap amb film.

5. Em passejo amb aquesta pinta (resant pq no es presenti per sorpresa en Hugh) per casa unes 3 hores, si teniu valor i us poseu una tovallola al coixí lo ideal és tota la nit. Jo no ho faig pq sóc mig somnàmbula i faria un desperdici que vamoooos!

6. Us netegeu els cabells com sempre (amb xampú senyores!) i beeeeen esbandits.

Resultat: no us ho penso dir perquè vull que feu la prova i m’ho digueu. Només us adelanto que FLIPAREU!!!!!!!! I que dissabte portaré una melena...uuuuh....olalá!!!

I per demà...un truquillo per no tenir bosses als ulls i més coses preparty!!! Especialment dedicat a una nova seguidora *L*. Uooop!

Bon vespre presumideeeeeeeeeeees!!!! Muaaa!!

Dubtes, idees i suggeriments, aquí mateix!

*S*

11 comentarios

Merce -

Es espectacular

Edith -

Hola!

Us animo a visitar el meu nou blog de moda en català.

El projecte naix, en gran part, per la manca de premsa en català sobre moda (pàgines web, blogs, revistes, etc).

És un projecte nou però amb perspectives de futur, ja que tinc intenció de publicar entrades molt sovint.


Us espero:
www.blogscat.com/pubilla/

Judit -

Hola guapiiiiiissima!!!! T'he nominat a VERSATILE BLOGGER!!!! enhorabonaaaaaaa!!!! mirat' el meu blog!!! mmuuaaaaa

Anna -

Tenía l'esperança de que renovessis, com es en tu habitual en un dia que juga el Barça. El consell de l'oli d'ametlles es brutal i si li fiques ou, es lo mas, ja :)

Petoneets!

andreaa* -

molt caar? quin preu té aproxiamadament? i als supermercats grans els podem trobar o s'ha d'anar en una herboristeria o llocs on tractin olis en plan "Encarna" etc.? un petonet presumida i gràcies per compartir-ho amb nosaltres enseriu:))

*S* -

Judith: a l'arrel no m'ho poso directament però sempre acaba remullada. No pateixis en absolut, ben rentat, si vols un parell de rentades tot i q a mi no em cal, et quedarà mooolt maco!!
Laia Koala: cuca!!! Oli d'oliva 100% recomanable també!! Un altre truc és fer servir la crema suavitzant o mascarilla capilar que tinguis, també funciona molt i molt bé!! Petonets a les dues!! I bon divendres!! :)

Laia L -

Saretah...i a falta d'olis d'atmelles (va car per aqui on soc.. :( ) puc utilitzar oli d'oliva???? :D

Un petooo!

judit -

Ho probaré segur, fa molt bona pinta!!! m'imagino que a prop de l'arrel no poses l'oli, no??? em fa una mica de por el greix...ja ens diràs!!! enhorabona pel blog!!!!

www.marionaworkingmum.blogspot.com

*S* -

Andrea bonica!! I ara, no et queda gens greixós, però t'has d'assegurar d'esbandir-te mooolt bé. Per cert, que si l'últim "raig" d'aigua ho fas amb aigua gelada encara millor!! Jo no tinc valor amb aquest fred però "para lucir hay que sufrir" jajaja. Ja em direu que tal boniques!! Uiuiui demà quan us expliqui l'invent que he descobert!

Laia -

Uouh!!! jo tb aniré al super a buscar l'oli d'ametlla!!!
Dema tinc un dinar, però ja no hi sóc a temps!

Eps, he sentit "bosses als ulls"?!?!!?

:-D
Laia

andreaa* -

Doncs s'haurà de provar, aquest cap de setmana aniré a comprar l'oli al super i la setmana que bé ho provaré aviam què! Però... no queda molt graixós després? Tinc ganes de saber això de les bosses als ulls perquè quan em desperto soc terrible i ja no se que fer:(

Moltes gràcies, m'encanta la pàgina^^