Blogia
Beauty & Make Up

RECUPERAR OMBRES, COLORETES I POLVOS TRENCATS

RECUPERAR OMBRES, COLORETES I POLVOS TRENCATS

NO TIREU EL MAQUILLATGE TRENCAT! AQUÍ, UNA BONA SOLUCIÓ

Temps de crisi boniques i com a bones estalviadores hem d’aprofitar tot, fins i tot, els coloretes trencats. Aquesta entrada la dedico a D.T que m’ha portat un arsenal de desastres (coloretes trencats) que no podia recuperar i li he reparat.

Material:

- El colorete, ombra d’ulls, polvos etc... trencat.

- Un palet o espàtula.

- Alcohol de 96º.

- Paper de cuina

Pas a pas:

1. Aquest és un colorete broncejador destrossat, sense remei. Segur?

2. Amb un palet (jo he fet servir un palillo dels xinos) tritureu les restes del trist colorete sense vida. Això és el que més temps porta, jo he trigat uns 5 minuts.

3. Apliqueu unes gotetes d’alcohol (per una ombra d’ulls jo en poso entre 6 i 8) pel colorete li he posat un rajolinet. Remeneu amb el palet la pasteta (us prometo que tornareu a la més tendra infància quan juagàveu amb fang al pati).

4. Amb el palet repartiu la pasta per tot el recipient.

5. Amb paper secant i una cullera o un got premseu el colorete.

6. Un cop premsat aneu absorbint tot l’alcohol amb el paper de cuina fins que ja no quedi mullat.

7. Deixeu secar unes 6 horetes, fins que s’evapori tot l’alcohol.

8. Hem recuperat un colorete broncejador que valia 20 euros!!!

Espero que us hagi servit aquest truquillo (que és més vell que carracuca), jo he recuperat moltes ombres d’ulls. Amigues, si sou igual de patoses que jo això us ajudarà a estalviar molt calerons.

Dubtes, idees o suggeriments aquí assota.

Petonets presumideeeeeeeesssss!

*S*

2 comentarios

Sarah -

Sento dir-te que no els he recuperat tots...et queda un pq practiquis a casa!!XDDD
Gràcies x llegir i opinar ^-

D.T. -

Gràcies estimada amiga. Has recuperat els meus coloretes. Ara ja només necessito un consell per no ser tan "manasses" i que no se'm caiguin les coses de les mans... però ja és tema d'un altre blog.
P.D.: Molt bo el truc de les ulleres