Blogia
Beauty & Make Up

ADUANES I MAKE UP

ADUANES I MAKE UP

EL KIT DE LA VIATGERA PRESUMIDA

Si sou de les afortunades que volareu per Setmana Santa...i no voleu facturar la maleta però voleu portar el vostre arsenal de make up...aquí us deixo les meves recomanacions. Que passeu una tarda de luju precioses!

La cosa va així: fa prop d'un mes i mig vaig agafar un vol per un parell de dies, i clar, no vaig facturar la maleta...i durant una setmana tenia la terrible angoixa de si em traurien el make up de la maleta en el control de seguretat. Així que, com a presumida pata negra que soc, vaig trucar a AENA, si senyores, ho heu sentit, vaig trucar a AENA per preguntar si podia portar rimmel en l'equipatge de ma. El tio va flipar però finalment em va solucionar el dubte (en part).

Pas a Pas

1. Aneu a un basar xinès i compreu un necesser de plasticurri transparent d'un litre de capacitat. La mida ha de ser 20x20, que és la reglamentaria. Normalment ja ho fabriquen així i venen plens de potets de 50 ml de capacitat. Lo de portar el necesser transparent m'ho va recomanar el tio d'AENA, així us estalvieu buidar el necesser posar-ho en les bosses de plàstic de l'aeroport i tornar-lo a omplir.

2. Estan permeses les ombres d'ulls, coloretes, tot producte cosmètic sec. Il·limitat. El problema el teniu amb els productes de textura líquida.

3. Penseu que només podeu portar un litre de material líquid dividit en un màxim de 10 recipients que no superin cadascun els 100ml. Per tant, un pot de base de maquillatge que només son 30ml està acceptat.

4. Productes dubtosos: rimmel, llapis d'ull, gloss & cia. Els senyors d'AENA (tan competents ells) no m'ho van saber resoldre del tot així que em vaig arriscar i em vaig emportar minitalles de rimmel i llapis. I sabeu què? No va passar res!!! Siiiiiii!!! Podem portar rimmel!!!I el gloss era mida normal i tb el vaig passar.

5. El meu kit: com que tenia pànic a que em prohibissin cosetes em vaig emportar minitalles de tot. Un mini rimmel, un mini llapis, la base de maquillatge la vaig posar en un potet de mostra de MAC que tenia suelto per casa (i encara que sembla diminut dura una setmana). Una paleta de maquillatge de ma en la que ja hi ha ombres, coloretes, polvos i pintallavis i així ja no em vaig tenir que preocupar de res. Per cert que la paleta de ma, és la famosa de Mirlans (clica aquí si no saps de que parlo). En general coses no molt cares, mostres i minitalles.

6. Els pinzells també es poden passar però no pas els arrissadors de pestanyes!Al loro! Els pinzells que em vaig emportar, evidentment, eren uns de plastichichi baratets...però vamos la propera m'arriscaré a portar els normals, pq no passa res.

Bueno precioses crec que no em deixo res...en cas contrari pregunteu per aquí i ho solucionem presumidament. Per cert, que ho vaig passar tot anada i tornada (i vaig volar a Àustria...que son una mica toca-nassos i no em van dir res).  

Petonsssssssssssss guapis guapis guapis!!^_^!!

Dubtes, idees o suggeriments...aquí mateix!

*S*

 

1 comentario

Alba P. -

Bona entrada! De totes maneres, tampoc són gaire estructes.
Fa uns mesos vaig anar un parell de vegades a Brussel·les. La primera, em vaig emportar tot de potetes petits en una bossa de plàstic d'1L. La segona vegada, no. Vaig portar potets que no superaven els 100mL de capacitat, però els vaig portar dins del meu necesser de roba normal i corrent. Ni a Brussel·les ni a Barcelona no em van dir res: rimmel, gloss, ombres, base... I pinzells!
Però bé, val més prevenir que curar!